  • Data: 2009-11-17 06:48:36
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhg4elh.i30.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Oraz dostep do serwerow producenta umozliwiajacych gre on-line ;)
    > Dlaczego to nie jest oczywiste?

    Zasadniczno dlaczego nie, skoro konsola przerobiona jest po to aby moc
    stosowac sie do zapisow prawa i wykonywac legalne kopie bezpieczenstwa.

    > Ale co to ma do bana, ktorym jest zablokowanie dostepu do uslugi Xbox
    > Live?

    Powiem tak, o ile brak dostepu do XBL pewnie wielu uzytkownikow ma w nosie
    (o ile mozna miec w nosie cos zrobione imho bezprawnie) to juz zablokowanie
    na stale mozliwosci korzystania z dysku twarde konsoli jest nie do
    akceptacji w zadnej logicznie wytlumaczalnej dla mnie formie... (pamietajcie
    o tym dysku bo po raz N-ty dopisuje tutaj blokade mozliwosci jego dzialania
    w przypadku bana)

    --
    doom3