  • 11. Data: 2009-01-02 22:43:54
    Temat: Re: oszustwo allegro 50zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > tam jakos tak jest napisane że muszę oszustwo zgłosic na policję, czy
    > prokuraturę, wiec myślę ze prawnik konieczny:O)

    prawnik do zgloszenia na policje? Co ty? Ograniczony jestes?

    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
    najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

  • 12. Data: 2009-01-02 23:02:08
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał:
    > prawnik do zgloszenia na policje? Co ty? Ograniczony jestes?

    no właśnie na tyle jestem rozgarnięty że myślę że na zgłoszeniu się to nie
    skończy i przewiduję jakieś postępowanie czy siakoś tak,

  • 13. Data: 2009-01-02 23:03:13
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "witek" napisał:
    > zdaje się, że to nawet jest zabronione.

    co jest zabronione?

  • 14. Data: 2009-01-03 00:13:39
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > może dogadajmy sie tak że jak wygrasz sprawę (odzyskam moje 50zł +
    > ewentualne odszkodowanie za straty moralne) a tyu sobie te 300 zł +
    > kolejne premie (koszty sądowe, procesowe czy jakoś tak) weźmiesz od
    > przegranego oszusta?:O)
    >
    > a jak przegrasz to znaczy że olałes robote, opierniczałeś się i zapłata ci
    > sie nie należy, to chyba uczciwe warunki?:O)

    a Ty byś chciał pracować za 50pln?
    człowieku, znajdź sobie jakieś hobby.......
    i zanim zaczynasz takie bzdety siać, przeczytaj co to jest program ochrony
    kupujących.......... chyba Ci się naprawdę nudzi, skoro nawet myślisz o
    takim rozwiązaniu tematu..........

    Sebastian

  • 15. Data: 2009-01-03 00:51:46
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

> [...]
    > kupujących.......... chyba Ci się naprawdę nudzi, skoro nawet myślisz o

    mam jeszcze lepszy pomysł
    połącz siły z Anią - ona nie kupiła butów za 3 złote
    załóżcie razem firme i świadczcie prowadzenie spraw po 50pln........... jak
    wygracie, to Wam oszuści zapłacą za pracę........

    Sebastian

  • 16. Data: 2009-01-03 00:53:11
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Wystaw negatywny komentarz.

    I chyba to bedzie najrozsadniejsze :)

    Gargamel - dej se luz :)

    Picasso

  • 17. Data: 2009-01-03 09:15:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2009, gargamel wrote:

> [...]
    > (koszty sądowe, procesowe czy jakoś tak) weźmiesz od przegranego oszusta?:O)

    Czy prowadzenie procesu to "czynność prawna"?
    To polecam Kodeks Cywilny.
    Tu masz:
    _117.html
    ...i polecam art.735.
    Tam nie ma dopuszczalności warunku.
    Na mój gust zapis że "300 należy się jeśli..." należy w tym kontekście
    czytać "300 zł się należy i basta".
    Miało być darmowo? - nie miało. To znaczy że zapłata przysługuje.
    Tu nie hAmeryka!

    A to:

    > a jak przegrasz to znaczy że olałes robote, opierniczałeś się i zapłata ci
    > sie nie należy, to chyba uczciwe warunki?:O)

    ...to lekko naciągane, "oczywiście 300 zł od oszusta się nie należało,
    więc brak podstaw do stawiania zarzutu o niestaranność".

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2009-01-03 11:41:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > taka sytuacja: sprzedawca na allegro oszukał mnie na kwotę 50zł:O(
    >
    > może znajdzie się jakiś prawnik chcący trochę dorobić po świątecznych
    > wydatkach i zainteresował by się sprawą?

    Chlopie - zglos sprawe na policje. Prawnik nie jest potrzebny.
    Ja swiadcze pewne uslugi przez net - mni egosciu zrobil na 150 zl. I choc po
    zgloszeniu zaplacil te kase, to i tak bedzie mial sprawe i jakas kare pewnei
    dostanie symboliczna. Zrobilem to bez prawnika - no fakt,, jestem moze nieco
    mniej ograniczony od Ciebie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-01-03 15:26:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gargamel pisze:

    > co jest zabronione?

    Prowadzenie sprawy przez adwokata za darmo, albo jako % od wyniku sprawy.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2009-01-03 15:47:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gargamel wrote:

    > co jest zabronione?

    prowadzenie sprawy za procent z wygranej. Głowy nie dam, ale gdzies mi
    kołata, że można za to wylecieć z korporacji.