  • 11. Data: 2005-01-11 21:37:57
    Temat: Re: opis sprzeciwu
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    redgrist napisał(a):
    > Ale zostaly zlozone 3 wydrukowane sprzeciwy, kazdy z nich zostal
    > podpisany wlasnorecznie (niebieskim dlugopisem)
    > Czy to oznacza ze trzeba jeszcze raz ten sam dokument dostarczyc?

    Masz dwie możliwości - wskazać sądowi, że się pomylił albo dla świętego
    spokoju dosłać żądany odpis. Może odpisów załączników nie było?

    KG

  • 12. Data: 2005-01-11 21:39:48
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > redgrist napisał(a):
    > Masz dwie możliwości - wskazać sądowi, że się pomylił

    skad pewnosc , ze sie pomylil ?:)

    Sandra

  • 13. Data: 2005-01-11 21:48:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    sandra napisał(a):
    > skad pewnosc , ze sie pomylil ?:)

    Masz rację, wyczytałem coś czego nie było.

    KG

  • 14. Data: 2005-01-11 23:06:50
    Od: redgrist <redgrist@no_spamers.no>

    sandra napisał(a):
    [ciach]

    > tak z tego wynika , że tak ilosc odpisow uzalezniona jest od ilosci stron
    > wystepujacych w sprawie np. powod , pozwany, prokurator, kurator wystepujacy
    > celem reprezentowania strony itd. :) stad wezwanie tak wiec nalezy sobie
    > przeanalizowac ile stron wystepuje i wtedy tyle odpisikow nalezy zlozyc
    > oczywiscie jeden musi zostac w aktach czyli strony plus akta :)
    >
    > Sandra

    Dziekuje za informacje :-)
    odrawiam.

    Redgrist.

    --

    redgrist
    "A na biurku: kawa, pizza, linux...

    e-mail /redgrist/malpa/wp/kropka/pl/

  • 15. Data: 2005-01-11 23:07:24
    Od: redgrist <redgrist@no_spamers.no>

    redgrist napisał(a):
    > sandra napisał(a):
    > [ciach]

    > Dziekuje za informacje :-)
    > odrawiam.
    >
    > Redgrist.

    Mialo byc POZDRAWIAM ;-)

  • 16. Data: 2005-01-12 07:06:08
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    js napisał(a):

    > No ale chyba jeszcze nie zdarzylo sie nie uznanie oryginalnego podpisu i
    > oczekiwanie na ksero?
    > ;>
    > Choc po ostatnich kontaktach z KRSem jestem w stanie w to uwierzyc.

    Teoretycznie rzecz biorąc dokument z podpisem oryginalnym nie jest kopią orginału,
    lecz odrębnym
    nowym dokumentem. Nie jest więc żadnym odpisem ;)

    --
    :) Johnson

  • 17. Data: 2005-01-12 11:20:50
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie rzecz biorąc dokument z podpisem oryginalnym nie jest kopią
    orginału,

    :) z podpisem oryginalnym chyba jest jednak kopi

    Sandra

  • 18. Data: 2005-01-12 11:22:27
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    kopi

    odpisem :)

    przepraszam

  • 19. Data: 2005-01-12 11:32:45
    Od: Johnson <J...@n...pl>

    sandra napisał(a):
    > Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    > kopi
    >
    > odpisem :)
    >
    > przepraszam

    Odpis="tekst odpisany (własnoręcznie ?!) lub kopia orginału (więc całości
    dokumentu)".
    Definicja ze słownika jeżyka polskiego, dopiski w nawisach moje.
    --
    :) Johnson

  • 20. Data: 2005-01-12 12:06:24
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > sandra napisał(a):

    > Odpis="tekst odpisany (własnoręcznie ?!) lub kopia orginału (więc całości
    dokumentu)".
    > Definicja ze słownika jeżyka polskiego, dopiski w nawisach moje.

    zgadza sie :) i nie neguje tego jesli jednak chodzi o sady odpisem bedzie
    ksero wlasnorecznie podpisane. Odpis to dokument jednym ciagiem pisany plus
    opisane na nim pieczecie , opisy podpisow itd itd :)

    Sandra