  • 1. Data: 2005-01-11 20:38:06
    Temat: konwencja genewska z 1952r
    Od: "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl>

    siemacie,
    czy macie cos moze na temat konwencji genewskiej z 1952r ?
    konkretnie rozchodzi mnie sie o prawie wlasnosci, co mowi konwencja w tej
    sprawie?

    odeslecie mnie do gogli? -zle chyba szukam, bo niewiele znalazlem...

    dzieki+zdrowie, e!

  • 2. Data: 2005-01-11 20:46:23
    Temat: Re: konwencja genewska z 1952r
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości

    Przyznam, ze nie znalazłem. Z rzeczy, które by mogły ewentualnie zostać
    pomylone, to przychodzi mi do głowy, to KONWENCJA O UZNAWANIU I WYKONYWANIU
    ZAGRANICZNYCH ORZECZEŃ ARBITRAŻOWYCH sporządzona w Nowym Jorku z dnia 10
    czerwca 1958 r. No ale rok się nie zgadza i w tej konwencji jedynie jest
    wspomniane o konwencji genewskiej.

    Co do zasady, to wszystkie konwencje ratyfikowane przez Polskę są
    publikowane jako ustawy i można je znaleźć na serwerze prawa
    http://www.sejm.gov.pl

  • 3. Data: 2005-01-12 10:26:16
    Od: "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > Nowym Jorku z dnia 10 czerwca 1958 r. No ale rok się nie zgadza i w
    > tej konwencji jedynie jest wspomniane o konwencji genewskiej.

    no wlasnie - tez niewiele mi sie udalo wygoglac...

    > Co do zasady, to wszystkie konwencje ratyfikowane przez Polskę są
    > publikowane jako ustawy i można je znaleźć na serwerze prawa
    > http://www.sejm.gov.pl

    oki, dzienx - zajrze tam...

    zdrowie, e!

  • 4. Data: 2005-01-12 16:17:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości

    Daj znać, jak znajdziesz, bo może się komuś przydać. A czego miała by ta
    konwencja tyczyć?

  • 5. Data: 2005-01-12 20:48:57
    Od: "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Daj znać, jak znajdziesz, bo może się komuś przydać. A czego miała by
    > ta konwencja tyczyć?

    WZMIANKE znalazlem tutaj:
    http://www.pckurier.pl/webmaster/2000/luty/okon/utwo
    r.html

    myslalem, ze tutaj cos znajde, ale szukanie wsrod konwencji nic nie dalo:
    http://www.stosunki.pl

    a juz totalnie nie znalalem nic tutaj:
    http://www.vagla.pl

    moze skorzystam z czegos innego niz google - jakies onety czy cos takiego...

    a czego sie ma tyczyc? pisalem w pierwszys poscie:

  • 6. Data: 2005-01-12 20:51:33
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    eXOr napisał(a):
    > WZMIANKE znalazlem tutaj:
    > http://www.pckurier.pl/webmaster/2000/luty/okon/utwo
    r.html

    gdzie dokładnie?

    KG

  • 7. Data: 2005-01-12 20:58:39
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    eXOr napisał(a):
    > WZMIANKE znalazlem tutaj:
    > http://www.pckurier.pl/webmaster/2000/luty/okon/utwo
    r.html

    Powszechna konwencja o prawie autorskim
    Dz.U. z 1978, nr 8, poz.28

    KG

  • 8. Data: 2005-01-12 21:32:39
    Od: "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl>

    kam wrote:
    r.html

    > Powszechna konwencja o prawie autorskim
    > Dz.U. z 1978, nr 8, poz.28

    no wlasnie, jakos tak:

    http://prawo.3it.pl/index.php?module=subjects&func=p
    rintpage&pageid=1028&sco
    pe=all

    zdrowie, e!

  • 9. Data: 2005-01-13 18:02:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > gdzie dokładnie?

    Wpisz w przeglądarce "Ctrl + F" i wpisz "1952" . Znajduje od razu. Bo nie
    wiem, jak Ci opisać, gdzie to jest.