  • 1. Data: 2012-01-31 22:55:26
    Temat: odstąpienie od umowy?
    Od: Majka <m...@w...pl>

    19 stycznia zawarłam umowę z bankiem /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z
    usług tego banku, bo nie wszystko co interesuje klienta jest zapisane w
    umowie. Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa i
    infolinia itp.
    Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy, ale nie wiem czy bank
    może mnie za to ukarać oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
    Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
    Bardzo proszę o informacje.
    Majka

  • 2. Data: 2012-02-01 17:55:47
    Temat: Re: odstąpienie od umowy?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Majka" <m...@w...pl> wrote in message
    > Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy, ale nie wiem czy bank może
    > mnie za to ukarać oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
    > Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
    > Bardzo proszę o informacje.

    zakladam ze mowisz o "obilo mi sie o uszy" a nie czyms co jest w tekscie umowy
    bo byloby to tam sprecyzowane

    wiec zanim nastepnym razem krzywde sobie zrobisz:

    1. 10 a nie 14 dni, kalendarzowych
    2. TYLKO w przypadku umow zawieranych poza lokalem przedsiebiorstwa
    3. TYLKO dla konsumentow

  • 3. Data: 2012-02-01 17:55:47
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

  • 4. Data: 2012-02-01 18:09:46
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-01 18:55, m4rkiz pisze:

    > wiec zanim nastepnym razem krzywde sobie zrobisz:
    >
    > 1. 10 a nie 14 dni, kalendarzowych

    USTAWA
    z dnia 12 maja 2011 r.
    o kredycie konsumenckim
    0715

    Art. 53.
    1. Konsument ma prawo, bez podania przyczyny, do odstąpienia od umowy o
    kredyt konsumencki w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

    Żadnych innych dodatkowych warunków, w szczególności co do miejsca
    zawarcia umowy.

    --
    spp

  • 5. Data: 2012-02-01 21:13:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "spp" <s...@g...pl> wrote in message
    > USTAWA
    > z dnia 12 maja 2011 r.
    > o kredycie konsumenckim
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2011126
    0715
> [...]
    > konsumencki w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
    > Żadnych innych dodatkowych warunków, w szczególności co do miejsca zawarcia

    a to co innego, dla mnie niezbyt wynikalo z kontekstu ze to kredyt
    wiec polecialem z ustawy o ochronie niektorych praw...