  • 1. Data: 2012-01-31 21:12:26
    Temat: Jeden dzień zwłoki ze złożeniem PIT-4R
    Od: Adam <p...@g...com>

    Witam,

    Prowadzę skromną działalność gospodarczą i niestety zapomniałem
    założyć PIT-4R na który był termin do dziś. Czy jeżeli pojadę zawieźć
    go jutro z samego rana to czy muszę dodatkowo składać pisemne
    wyjaśnienia i wyrażać "czynny żał" za popełnione wykroczenie? Suma
    zaliczek wynosiła nieco ponad 400 zł. - wiem że na to US patrzą.

    Dzięki za wszelkie rady.

  • 2. Data: 2012-01-31 21:20:45
    Temat: Re: Jeden dzień zwłoki ze złożeniem PIT-4R
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-31 22:12, Adam pisze:
> [...]
    > wyjaśnienia i wyrażać "czynny żał" za popełnione wykroczenie? Suma
    > zaliczek wynosiła nieco ponad 400 zł. - wiem że na to US patrzą.

    Pocztą nie wyślesz do północy?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-01-31 21:31:39
    Od: Adam <p...@g...com>

    On 31 Sty, 22:20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Pocztą nie wyślesz do północy?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Racja! Nie pomyślałem o tym :) Dzięki serdeczne

  • 4. Data: 2012-01-31 21:42:15
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:jg9lva$6vi$1@inews.gazeta.pl>:

    > Pocztą nie wyślesz do północy?

    A jeśli na wsi poczta czynna do 18:00, a najbliższa czynna do północy jest
    200 km od miejsca zamieszkania, to do kogo się skarżyć na równe prawa?
    Taki warsiawiak pobaluje z pitem w teczce do 23:59 w makdonaldzie a i tak na
    /główną/ zdązy... ;)

    --
    T.

  • 5. Data: 2012-01-31 21:46:27
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > A jeśli na wsi poczta czynna do 18:00, a najbliższa czynna do północy jest
    > 200 km od miejsca zamieszkania, to do kogo się skarżyć na równe prawa?

    Na niektórych wsiach w ogóle nie ma urzędu pocztowego. To dopiero dyskryminacja!

    Piotr

  • 6. Data: 2012-01-31 22:00:08
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    PiotRek w <news:jg9nfs$cho$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości

    > Na niektórych wsiach w ogóle nie ma urzędu pocztowego.

    I nie ma internetu, i jednostki wojskowej albo statku morskiego, i zakładu
    karnego, i aresztu śledczego...

    > To dopiero dyskryminacja!

    Ba!

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2012-01-31 23:28:30
    Temat: Re: Jeden dzien zwloki ze zlozeniem PIT-28
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Własnie mi nie łyknęło przez internet:

    401: Weryfikacja negatywna - dokument niezgodny ze schematem xsd [cvc-
    enumeration-valid:
    Value
    'W przypadkach niewplacenia w obowiązujących terminach należności
    wynikających z poz.110 i 112-122 lub wpłacenia ich w niepełnej wysokości
    niniejsze zeznanie stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego,
    zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu
    egzekucyjnym w administracji (Dz.U. z 2005 r. Nr 229, poz.1954, z pózn.
    zm.).'
    is not facet-valid with respect to enumeration
[...]
    It must be a value from the enumeration.]

    Należy poprawić błedy podane w opisie statusu i ponownie uruchomić
    operacje 'Podpisz i wyślij'.

    Ręce na tego Vincenta z krainy dzeszczowców opadaja :-((

    -----