  • 31. Data: 2013-02-16 12:46:21
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za materialy w serwisie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-02-16, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > No właśnie wydawało mi się, że któryś upgrade egzystuje w wersji
    > "małe pudełko z numerem licencji binarka do ściągnięcia przez net",
    > ale nie miałem namiarów pod ręką :)

    Ja może nie o tym, ale sporo rodzajów subskrybcji MSDN to klucze
    generowane online + iso do ściągnięcia. Żeby daleko nie suzkać:
    MSDN-AA, czy Bizspark.

    I tam jest wszystko, nie tylko "jakiś upgrade". :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2013-02-18 09:54:01
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 17:20:59 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Za wyżej wymienione pociągną go z innego paragrafu.

    Ale z jakiego innego?

    I nie EOT-uj mi tu, póki nie wyjaśnisz do końca. Także tego jak chcesz wyłączyć
    stosowanie art. 14 ust. 1 UoŚUDE w takim przypadku.

    --
    Olgierd
    http://legeartis.org.pl

  • 33. Data: 2013-02-27 08:48:41
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 18:26:36 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > To dlaczego ścigają właścicieli serwisów udostępniających lewe pliki ?

    Czy miałeś na myśli tzw. "aferę Odsiebie.com?"

    http://goo.gl/aB753

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    porady prawne przez internet http://LegeArtis.org.pl

  • 34. Data: 2013-02-27 09:05:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 08:48, olgierd pisze:

    > Czy miałeś na myśli tzw. "aferę Odsiebie.com?"
    >
    > http://goo.gl/aB753

    Ładnie.

    Jak dla mnie CBA powinno się bardzo uważnie przyjrzeć stosunkom pomiędzy
    policją i prokuraturą a ZPAV i FOTA.

    Bo "podpuszczenie" w takiej sytuacji miało by miejsce tylko gdyby ludzie
    z prokuratury i policji zajmujący się tą sprawą byli dosłownie "naiwni
    jak dzieci".