  • 1. Data: 2013-02-13 09:09:22
    Temat: Roczne RMUA
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Cześć,

    czemu na grupie nic nie było o rocznych RMUA? Właśnie dzwoniła do mnie
    jedna księgowa, że Polska to piękny kraj. ZUS wprowadził obowiązek
    robienia rocznego RMUA, ale nie ma i nie będzie (tak mówią) aktualizacji
    do Programu Płatnika. Żeby więc wystawić roczne RMUA (do końca lutego)
    należy kupić za ponad 500zł program firmy trzeciej, który grzebie na
    bazie Płatnika (na ile skutecznie, kto to wie, bo sam Program Płatnika
    miałby ułatwione zadanie) i generuje roczny RMUA. Co ciekawe, nie
    wiadomo czy za rok coś się nie zmieni i jak firma trzecia wyceni
    ewentualną aktualizację.

    temat przemknął bez dyskusji?

    Swoją szosą, szkoda, że nie wiedziałem, może bym napisał taki program za
    250zł od licencji (w skali całej Polski to nieźle).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2013-02-13 09:14:14
    Temat: Re: Roczne RMUA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Cześć,
    >
    > czemu na grupie nic nie było o rocznych RMUA? Właśnie dzwoniła do mnie

    Bo o podatkach, gapo, jest inna grupa.

  • 3. Data: 2013-02-13 09:19:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.02.2013 09:14, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo o podatkach, gapo, jest inna grupa.

    Ale RMUA to jest raport ZUS, związany z ubezpieczeniami zusowymi, a nie
    z podatkami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2013-02-13 09:19:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ale RMUA to jest raport ZUS, związany z ubezpieczeniami zusowymi, a nie
    > z podatkami.

    Obudź się! To też rodzaj podatku.

  • 5. Data: 2013-02-13 10:01:04
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

> [...]
    > miałby ułatwione zadanie) i generuje roczny RMUA. Co ciekawe, nie
    > wiadomo czy za rok coś się nie zmieni i jak firma trzecia wyceni

    Mozesz wydrukowac 12 RMUA za 2012 (a jezeli dawales pracownikow co
    miesiac, to nie musisz nic robic).

    --
    Adam

  • 6. Data: 2013-02-13 10:39:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2013, elephanto wrote:

    > Mozesz wydrukowac 12 RMUA za 2012 (a jezeli dawales pracownikow co miesiac,
    > to nie musisz nic robic).

    Wystarczy, że ktoś się zgłosi po taki raport, a "nie musisz"
    weźmie i się ulotni :(
    Jak znam życie, pracownik tak szybko tego nie wymyśli, ale że
    pracownikowi z nieznanego nam jeszcze powodu jakiś urzednik
    każe przynieść roczne RMUA wydaje się tylko kwestią czasu :>
    Spis poglądów w tej sprawie:
    http://www.podatki.biz/artykuly/obowiazek-sporzadzen
    ia-rocznego-raportu-rmua_10_19897.htm

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2013-02-13 11:01:48
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

> [...]
    > robienia rocznego RMUA, ale nie ma i nie będzie (tak mówią) aktualizacji
    > do Programu Płatnika. Żeby więc wystawić roczne RMUA (do końca lutego)

    sprawdz czy mozna zrobic roczne rmua przez pue.zus.pl (e-platnik) -
    wydaje mi sie ze mozna ale glowy nie dam...