  • 11. Data: 2012-01-26 08:58:22
    Temat: Re: odpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Johnson j...@n...pl ...

    > Zresztą co ja bedę wyliczył, masz tu:
    > http://tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platformy/
    > i przemyśl sprawę, które obietnice zostały spełnione.

    trzeba gdzies zarchiwizowac bo pewnie niedługo zamkną...
    Coś czuję ze SLD i Gasipies w przyszłych sondażach nieźle się wywindują.

  • 12. Data: 2012-01-26 08:59:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2012 09:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik Johnson j...@n...pl ...

    > trzeba gdzies zarchiwizowac bo pewnie niedługo zamkną...
    > Coś czuję ze SLD i Gasipies w przyszłych sondażach nieźle się wywindują.

    Cóż, już w tych wyborach Palikot & Co. zyskali głównie na zniechęconym
    dawnym elektoracie PO.

  • 13. Data: 2012-01-26 10:02:25
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Podobnie jak Kafka nie jest Orwellem.

    -----

  • 14. Data: 2012-01-26 12:50:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-26 08:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Padło proste pytanie: czy wprowadzono odpowiedzialność finansową za
    > błędy funkcjonariuszy państwowych, w szczególności sędziów? Jeśli nie,
    > to nie będę niestety zaskoczony...

    Tylko ty, Tusk i niektórzy wyborcy inni inaczej nie wiedza że
    odpowiedzialność finansowa funkcjonariuszy państwowych jest i była
    zawsze bez żadnych nowelizacji. Wystarczyłoby egzekwować istniejące
    wcześniej przepisy.

    Gadki Tuska są dla nieobrobionych wyborców i dziennikarzy.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 15. Data: 2012-01-26 12:58:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2012 13:50, Johnson pisze:

    > Tylko ty, Tusk i niektórzy wyborcy inni inaczej nie wiedza że

    Inni inaczej... czyli normalni ;)

    > odpowiedzialność finansowa funkcjonariuszy państwowych jest i była
    > zawsze bez żadnych nowelizacji. Wystarczyłoby egzekwować istniejące
    > wcześniej przepisy.

    ...czyli? Nie wiem, nawet w jakiej ustawie szukać.

  • 16. Data: 2012-01-26 13:06:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-26 13:58, Andrzej Lawa pisze:

    > ...czyli? Nie wiem, nawet w jakiej ustawie szukać.

    We właściwej :)

  • 17. Data: 2012-01-26 13:30:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2012 14:06, Johnson pisze:

    > We właściwej :)

    A tą właściwą jest która ustawa?

    Czy może sam nie wiesz i tylko zgrywasz ważniaka? ;->

  • 18. Data: 2012-01-26 13:35:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-26 14:30, Andrzej Lawa pisze:

    > A tą właściwą jest która ustawa?
    >
    > Czy może sam nie wiesz i tylko zgrywasz ważniaka? ;->

    Domyśl się. I nic a nic mnie nie obchodzi co wymyślisz.

  • 19. Data: 2012-01-26 13:40:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2012 14:35, Johnson pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Domyśl się. I nic a nic mnie nie obchodzi co wymyślisz.

    CBDO

  • 20. Data: 2012-01-26 15:23:43
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 08:09, Andrzej Lawa pisze:

    > A nie wierz sobie, trollu.
    >
    > Możesz sobie nawet nie wierzyć w zakłamanie polityków.
    >
    > Żyj sobie w swoim pięknym urojonym świecie kompetentnych i
    > nieprzekupnych sędziów, dotrzymujących słowa polityków i fotoradarów
    > instalowanych wyłącznie w celu poprawy bezpieczeństwa i nigdy w celach
    > czysto komercyjnych.
    Czyli zmyślasz, bo nie masz. CBDO, dziękujemy

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez