  • 21. Data: 2012-01-26 16:44:19
    Temat: Re: odpowiedzialnosc sadu za wlasny burdel (za przeproszeniem domow uciech)
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    No ale różnica taka, że tam pozywasz urzędnika z imienia i nazwiska (ponoć -
    czy ktoś już pozwał i wygrał? akurat toczy się ciekawy kazus pozwania
    Macierewicza), a tu pozywasz Skarb Państwa.

    -----

  • 22. Data: 2012-01-26 20:30:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.01.2012 16:23, Roman Rumpel pisze:

    > Czyli zmyślasz, bo nie masz. CBDO, dziękujemy

    A ty nie istniejesz, bo nie pokazałeś mi swojego dowodu osobistego ani
    zeznania podatkowego, ot co.

    Swoją drogą co z ciebie za menda, że oczekujesz od ludzi upubliczniania
    CUDZYCH dokumentów!?

  • 23. Data: 2012-01-27 12:25:21
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 21:30, Andrzej Lawa pisze:

    > A ty nie istniejesz, bo nie pokazałeś mi swojego dowodu osobistego ani
    > zeznania podatkowego, ot co.
    >
    > Swoją drogą co z ciebie za menda, że oczekujesz od ludzi upubliczniania
    > CUDZYCH dokumentów!?

    trochę ochłoń z wyzwiskami co? Nie wierzę po prostu w to co napisałeś i
    tyle, możesz przecież zanonimizować. Ale w tym stylu nie będę z Tobą gadał.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 24. Data: 2012-01-27 13:18:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2012 13:25, Roman Rumpel pisze:

    > trochę ochłoń z wyzwiskami co? Nie wierzę po prostu w to co napisałeś i
    > tyle, możesz przecież zanonimizować.

    Co niby zanonimizować? KRS bez danych identyfikujących będzie dowodził
    tylko tego, że jest KRSem. Na wezwaniu nie ma przyczyny wezwania - po
    prostu stawić się i już. Przesłuchania na komendzie, na którym wyszła
    przyczyna wezwania, nie nagrywałem, bo nie brałem w nim udziału. A gdyby
    nawet - miałbym ci przesłać nagranie ze zniekształconymi głosami i
    wypiszczanymi słowami identyfikującymi? Weź sobie strzel "baranka", bo
    tylko do tego się twoja głowa nadaje...

    > Ale w tym stylu nie będę z Tobą gadał.

    Oskarżasz mnie o kłamstwo, więc "menda" to najłagodniejsze określenie
    dla ciebie.

    Czasem żałuję, że za taką potwarz nie można po prostu zastrzelić...

  • 25. Data: 2012-01-27 17:58:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Cóż, już w tych wyborach Palikot & Co. zyskali głównie na zniechęconym
    > dawnym elektoracie PO.

    PO wygrało.
    A sondaże powyborcze sugerowały, że jednak na SLD. I wynik jakoś tak
    bardziej pasuje do takiej tezy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 26. Data: 2012-01-27 17:58:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > We właściwej :)

    po co udzielać takiej idiotycznej odpowiedz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 27. Data: 2012-01-27 19:19:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 14:18:07 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czasem żałuję, że za taką potwarz nie można po prostu zastrzelić...

    Oboje jesteście siebie warci :) Za grosz intencji porozumienia się.
    --
    Jacek

  • 28. Data: 2012-01-30 16:41:31
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-27 14:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Oskarżasz mnie o kłamstwo, więc "menda" to najłagodniejsze określenie
    > dla ciebie.
    >
    > Czasem żałuję, że za taką potwarz nie można po prostu zastrzelić...

    OK PLONK

  • 29. Data: 2012-01-30 16:52:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2012 17:41, Roman Rumpel pisze:

    > OK PLONK

    Kłamca często tak robi, że oskarża innych o kłamstwo, a potem strzela
    focha i spierdala, zamiast przeprosić.