  • 41. Data: 2013-04-16 15:16:58
    Temat: Re: odmowa uznania reklamacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Dyjor wrote:

    > 160 zł to jest torebka dla ludu... :)
    >
    > poważne torebki to sie od 400 czy 500 zeta minimum zaczynają

    powazne torebki to sie zaczynaja od kilku tysiecy dolarow.
    Ale tam nie placisz za torebke tylko za wzorek na torebce i podbudowanie
    wlasnego ego.
    :)

  • 42. Data: 2013-04-16 15:18:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czyli problemem tej torebki nie jest brak wytrzymałości tylko brak
    > informacji o tej wytrzymałości?
    > Ale to nadal wina po stronie producenta/sprzedawcy?

    jak dla mnie tak.
    jesli wytrzymalosc danego produktu odbiega od "sredniej wytrzymalosci"
    podobnych produktow.

  • 43. Data: 2013-04-16 15:21:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ROTFL
    > Leki? Chyba żartujesz...

    oczywiscie.
    Ceny lekow nie sa w zaden sposob kalkulowane w oparciu o koszty tylko o
    rynek. w firmach farmaceutycznych sa cale dzialy zajmujace sie
    prognozwaniem za ile dany lek sie sprzeda w konkretnym miejscu i czasie.

    tylko zrzuc klapki na oczach pod tytulem polska.

  • 44. Data: 2013-04-16 15:28:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-16 15:18, witek pisze:

    > jak dla mnie tak.
    > jesli wytrzymalosc danego produktu odbiega od "sredniej wytrzymalosci"
    > podobnych produktow.

    Przecież to oczywiste, że skoro jest średnia, to muszą być produkty
    odbiegające o niej in plus i in minus. Ty z tych, co postulują "płacę
    minimalną na poziomie 50% średniej płacy"? :)

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2013-04-16 15:29:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-16 15:15, witek pisze:

    > Bedzie.
    > CHocby telefon za zlotowke.

    Nie ma telefonów w takich cenach.

    > Poza tym stwierdzenie "cena jest pochodną
    >>
    > Tez nie.
    > Cena nie jest pochodna jednego prostego skladnika i to na dodatek
    > pochodnego kosztow.
    > To zlepek popytu, podazy, konkurencji, marketingu, prognozowania i
    > zalozonych zyskow. Taka sobie srednia matematyka i troche wiedzy na
    > temat rynku.

    Skądś ten popyt musi być. Jak mam kiełbasę po 10zł i po 40zł, to *nie
    znając się* mogę uznać, że kiełbasa w cenie 40zł jest lepsza jakościowo.
    Oczywiście taka zasada nie działa zawsze. Ale jak nie mamy po czym
    poznać, to czasem pozostaje nam tylko cena.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2013-04-16 15:55:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Prawda.

    > Chyba nie przejdzie.
    > "Rzeczy które się zwykle nosi".
    > Ja rozumiem, że zwykle nosisz ze sobą kilka cegieł, ale wątpię aby
    > ta wersja przeszła przed sądem :D

    chyab że pokaże wyroki za napaść z cegłą w ręcę :)

  • 47. Data: 2013-04-16 16:38:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Przecież to oczywiste, że skoro jest średnia, to muszą być produkty
    > odbiegające o niej in plus i in minus. Ty z tych, co postulują "płacę
    > minimalną na poziomie 50% średniej płacy"? :)

    Ale jesli odbiega na minus, to dla ochrony wlasnego tylka warto o tym
    konsumenta uprzedzic. Ze ladnie wyglada, ale jest nietrwale.
    Jak nie zostalo to zrobione, to konsument nie musi tego wiedziec i
    bedzie mial sluszne pretensje,.

  • 48. Data: 2013-04-16 16:42:07
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/16/2013 03:28 PM, Liwiusz wrote:

    > Przecież to oczywiste, że skoro jest średnia, to muszą być produkty
    > odbiegające o niej in plus i in minus. Ty z tych, co postulują "płacę
    > minimalną na poziomie 50% średniej płacy"? :)

    A co jest nie tak z tym postulatem? (pomijając że jest niesłuszny).

    p. m.

  • 49. Data: 2013-04-16 17:37:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-16 16:42, m pisze:

    > A co jest nie tak z tym postulatem? (pomijając że jest niesłuszny).

    Z tym o pensji, czy z tym, że torebki nie mogą odbiegać od pensji?

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2013-04-16 17:38:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-16 16:42, m pisze:

    > A co jest nie tak z tym postulatem? (pomijając że jest niesłuszny).

    Z tym o pensji, czy z tym, że torebki nie mogą odbiegać od średniej?

    --
    Liwiusz