  • 1. Data: 2005-08-15 21:53:17
    Temat: oddluzanie
    Od: "zyxe" <z...@g...pl>

    Czy ktos z grupowiczów zna jakas firme, która zajmuje sie oddluzaniem firm i
    osób prywatnych ( tzn. pomaga przy negocjacji dlugu, splaty odsetek itp. )

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-16 11:00:14
    Temat: Re: oddluzanie
    Od: "Tomek Sz." <t...@g...pl>

    zyxe napisał(a):
    > Czy ktos z grupowiczów zna jakas firme, która zajmuje sie oddluzaniem firm i
    > osób prywatnych ( tzn. pomaga przy negocjacji dlugu, splaty odsetek itp. )
    >
    > Pozdrawiam

    ja prowadze taka dzialalnosc, jesli moge sluzyc jakimis innymi
    informacjami co do szczegolow to zapraszam na priv
    Tomek Sz.

  • 3. Data: 2005-08-16 11:00:20
    Od: "Tomek Sz." <t...@g...pl>

  • 4. Data: 2005-08-16 11:00:39
    Od: "Tomek Sz." <t...@g...pl>

  • 5. Data: 2005-08-16 11:01:38
    Od: "Tomek Sz." <t...@g...pl>

    zyxe napisał(a):
    > Czy ktos z grupowiczów zna jakas firme, która zajmuje sie oddluzaniem firm i
    > osób prywatnych ( tzn. pomaga przy negocjacji dlugu, splaty odsetek itp. )
    >
    > Pozdrawiam

    przepraszam, za ten natlok tych samych postow, ale zawiesil mi sie
    program pocztowy ...

    T.Sz.