  • 1. Data: 2005-08-15 21:29:20
    Temat: aplikacje
    Od: "cmyk" <w...@o...pl>

    mam pytanko o to jak wedlug waszych przewidywan
    zachowaja sie korporacje po podpisaniu przez prezia
    zmian liberalizujacych egzaminy - czy uwazacie, ze
    beda probowaly to zmienic w nastepnej kadencji ?
    czy nalezy sie spodziewac, ze zaczna stosowac innego
    rodzaju tricki (jesli tak to jakie waszym zdaniem), zeby
    i tak okielznac zawczasu mloda konkurencje ...

    thx for comments.

  • 2. Data: 2005-08-15 22:37:50
    Temat: Re: aplikacje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "cmyk" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem będą teraz starać się tępić niepożądane osoby na drodze
    postępowań dyscyplinarnych. Bo ten oręż im nadal pozostał. No i nie
    można wykluczyć jakiś kombinacji przy samych testach. W końcu ktoś je
    będzie robił.

  • 3. Data: 2005-08-16 00:22:17
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Pozostaje kwestia skierowań na takie egzaminy.Ponoć jest haczyk w tej
    ustawie, iż może skierować na nie tylko członek korporacji.I kto takie
    skierowanie i po jaki czasie otrzyma?

  • 4. Data: 2005-08-16 04:59:11
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Jano1 napisał(a):
    > Pozostaje kwestia skierowań na takie egzaminy.Ponoć jest haczyk w tej
    > ustawie, iż może skierować na nie tylko członek korporacji.I kto takie
    > skierowanie i po jaki czasie otrzyma?

    przeczytaj sobie ustawę i nie opowiadaj głupot.

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 5. Data: 2005-08-16 05:02:07
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    cmyk napisał(a):
    > mam pytanko o to jak wedlug waszych przewidywan
    > zachowaja sie korporacje po podpisaniu przez prezia
    > zmian liberalizujacych egzaminy - czy uwazacie, ze
    > beda probowaly to zmienic w nastepnej kadencji ?

    najpierw zaskarżą do TK.

    > czy nalezy sie spodziewac, ze zaczna stosowac innego
    > rodzaju tricki

    odmowa wpisu na listę.
    W ustawie jest zapis, że niepodjęcie uchwały o dokonaniu wpisu w
    wymaganym terminie jest równoznaczne z dokonaniem wpisu, ale zawsze
    możńa podjąć uchwałę o odmowie wpisu i niech kandydat skarży (to przy
    założeniu wybitnie złej woli).

    Takoż dyscyplinarki.
    Ciekawie się jednak zrobi, gdy przybywac będzie po kilkunastu adwokatów
    w okręgu danej izby - byłych aplikantów sądowych i prokuratorskich.
    Oni chyba będą trzymać się razem ;).

  • 6. Data: 2005-08-16 19:56:47
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]
    > postępowań dyscyplinarnych. Bo ten oręż im nadal pozostał. No i nie
    > można wykluczyć jakiś kombinacji przy samych testach. W końcu ktoś je

    Albo beda odmawiac wpisu na liste, ze wgledu na brak kwalifikacji moralnych.