  • 1. Data: 2006-11-29 20:06:10
    Temat: obraza prezydenta
    Od: "P4trykx" <p...@g...com>

    Czesc
    Czy jeśli nakręce film fabularny w którym jakiś człowiek obraża
    prezydenta IV RP to mogę mieć problemy ?
    Wydaje mi się że nie, bo np. filmy o nazistach byłyby nielegalne
    itd.

    Czy może zapobiega temu magiczna formułka na końcu każdego filmu
    "wszystkie wydażenia i postacie są fikcyjne ......

    Patryk

  • 2. Data: 2006-11-29 23:38:09
    Temat: Re: obraza prezydenta
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    P4trykx napisał(a):

    > Czy jeśli nakręce film fabularny w którym jakiś człowiek obraża
    > prezydenta IV RP to mogę mieć problemy ?

    Prezydenta RP w realiach filmowych czy Prezydenta RP?

    j.

  • 3. Data: 2006-11-30 06:27:59
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "P4trykx" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Czesc
    Czy jeśli nakręce film fabularny w którym jakiś człowiek obraża
    prezydenta IV RP to mogę mieć problemy ?

    Nie. Ponieważ nie ma takiego kraju jak IV RP. Wg. Konstytucji znajdujemy się
    w III RP.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 4. Data: 2006-11-30 23:09:49
    Od: "P4trykx" <p...@g...com>

    On 30 Lis, 00:38, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    >?Prezydenta RP w realiach filmowych czy Prezydenta RP?

    Załóżmy że ktoś będzie wyzywał go od kaczek w swojej wypowidzi .
    Albo ktoś powie "prosze państwa prezydent IV RP" w sumie to nie mamy
    IV RP wiec może wszystko byłoby ok ?

    Mógłbyś trochę więcej opisać oba przypadki tzn. w realiach
    filmowych i prezydenta RP ?

    Patryk