  • 1. Data: 2006-11-29 16:55:46
    Temat: prowadzenie psychoterapii
    Od: "Marek" <m...@m...pl>

    Drodzy Grupowicze,

    Chcialbym otworzyc dzialalnosc w zakresie prowadzenia psychoterapii
    indywidualnej. Posiadam dosc spora wiedze z zakresu psychologii (jedna z
    moich pasji zyciowych), jednakze nie posiadam wyksztalcenia psychologicznego
    (wykszt. wyzsze zawodowe, techniczne).
    Pytam, gdyz wiem, ze maja sie zmienic przepisy w tej kwestii dlatego
    prosilbym w miare mozliwosci o uwzglednienie wariantu obecnego oraz
    planowanych zmianami.

    1. Czy osoba nieposiadajaca wyksztalcenia psychologicznego ma (oraz czy
    bedzie miec) mozliwosc prowadzenia psychoterapii?
    2. Czy wymagane jest (badz bedzie) ukonczenie jakichkolwiek kursow, badz tez
    zgoda na prowadzenie tego typu dzialalnosci (pomijam kwestie uruchomienia
    samej dg)?
    3. Czy sa (bedz beda) ograniczenia w zakresie oferowanych uslug wchodzacych
    w ramy szeroko pojetej psychoterapii? (np. psychoterapia indywidualna,
    grupowa, malzenska, mlodziezy, osob uzaleznionych itp.). Czy ktores z
    wymienionych specjalnosci wymagaja uzyskania dodatkowych kwalifikacji?

    Dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2006-11-29 21:01:55
    Temat: Re: prowadzenie psychoterapii
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marek napisał(a):
    > Drodzy Grupowicze,
    >
    > Chcialbym otworzyc dzialalnosc w zakresie prowadzenia psychoterapii
    > indywidualnej.

    USTAWA z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie
    zawodowym psychologów.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-11-30 06:52:11
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Marek" <m...@m...pl> wrote in message news:ekke8m$rt5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > malzenska, mlodziezy, osob uzaleznionych itp.). Czy ktores z wymienionych
    > specjalnosci wymagaja uzyskania dodatkowych kwalifikacji?

    Nazwij jakoś inaczej i będzie spokój.
    "Salon energoterapii" i już.

    Stach