  • 11. Data: 2007-02-16 02:07:05
    Temat: Re: obowiazujacy format dokumentow?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:er31sf$bhu$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > No tak, papier wszystko przyjmie.
    Klawiatura i serwer też.

    > Zawsze mnie śmieszyło powoływanie się,
    > pokazując kartkę papieru, na formułkę "to jest dokument elektroniczny"
    A co z takim znanym przysłowiem o śmiechu i poznawaniu po nim?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-02-16 18:14:46
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jotte wrote:

    > A co z takim znanym przysłowiem o śmiechu i poznawaniu po nim?

    Szczerze? To nie wiem. Nie znam.

    PS. EOT.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2007-02-19 14:15:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Feb 2007, Piotr Kubiak wrote:

    > No tak, papier wszystko przyjmie. Zawsze mnie śmieszyło powoływanie się,
    > pokazując kartkę papieru, na formułkę "to jest dokument elektroniczny"
    > (w przypadku gdy osoba której pokazujemy ten dokument nie chce go
    > przyjąć do wiadomości z powodu braku podpisu/pieczątki).

    To wynika z niezachwianej pewnosci, że taka osoba (znaczy "nie
    przyjmę bez pieczątki") na pewno nie da rady rozróżnić pojęcia
    dokumentu (tu: elektronicznego) od jego wydruku jego treści :)
    Sądzę że z prawdopodobieństwem bliskim 1 założenie się sprawdza!

    > Inna sprawa, że
    > oczywiście na takiej kartce ani podpisu ani pieczęci być nie musi.

    E, jak tak można.
    Ja tam zawsze przedstawiam takie kartki z pieczątką i podpisem.
    Własnym :) (a co, jest zakaz składania oświadczenia że potwierdzam
    treść? :))

    pzdr, Gotfryd