  • 1. Data: 2007-02-14 20:38:31
    Temat: Kancelaria prawna (rodzinne)
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Poszukuje kancelari prawnej (prawnika) (warszawa) specjalizujacej sie w
    prawie rodzinnym, chodzi o znecanie sie psychiczne...narazie.....ojca nad
    matka.
    Najpierw jak sadze porada prawna, a potem jak sie okaze ze mozna (trzeba)
    cos z tym robic dalej to sprawa w sadzie ...jak sadze...pisze tu bo wogole
    sie na tym nie znamy.
    pozdrawiam
    pilne.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 2. Data: 2007-02-15 06:24:28
    Temat: Re: Kancelaria prawna (rodzinne)
    Od: "ksli" <k...@p...onet.pl>

    znęcanie się nad bliskimi to sprawa karna
    lepiej od razu niech mama idzie do prokuratury
    tu kancelaria raczej nie jest potrzebna
    chyba żeby pomóc w oskarżeniu posiłkowym
    ksli

  • 3. Data: 2007-02-15 10:33:03
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    no ale nie ma dowodow, nikt nie bedzie zeznawal , ja moge (syn) bo slyszalem
    przez telefon awanture, ale tylko przez telefon, ojciec dba o to zeby przy
    obcych bylo ok wszystko, a mna sie nie przejmuje bo wie ze moje zeznania nic
    nie da, chociaz i tak przy mnie sie chamuje, tylko jak sa sami to sza
    szopki.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 4. Data: 2007-02-15 10:37:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > cos z tym robic dalej to sprawa w sadzie ...jak sadze...pisze tu bo wogole

    nadal chcecie go ograbic z jego polowy ciezko zarobionych pieniedzy
    ktore raczyl sobie odkladac?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 5. Data: 2007-02-15 10:43:43
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Twoj nick swiadczy o Tobie, jak nie znasz sprawy to sie nie odzywaj, chodzi
    o dreczenie psychiczne, i nikt nie chce jego pieniedzy, a jesli byla by
    jakas sprawa i kara pieniezna (chociaz nie wiem czy to mozliwe) ,to i tak
    nikt by nie wzial tej kasy tylko poszlaby na jakis spoleczny cel.
    Chyba nigdy nie miales nikogo w rodzinie kto dreczy psychicznie kogos, i
    nie polecam miec kogos takiego ,mimo tego ze masz zdanie o mnie i o matce
    takie jakie masz.

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 6. Data: 2007-02-15 13:57:33
    Od: "ksli" <k...@p...onet.pl>

    przez sieć pomocy nie uzyskacie bo to niemożliwe
    jeśli potrzebna jest pomoc, to niech zbada sprawę prokurator

    ewentualnie wchodzi w grę po prostu rozwód
    i tyle
    albo separacja
    na coś się trzeba zdecydować

    a dowody:
    zeznania sprawcy
    zeznania ofiary
    twoje zeznania
    może jeszcze ktoś się znajdzie

    ksli

  • 7. Data: 2007-02-15 21:02:30
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zeby przy obcych bylo ok wszystko, a mna sie nie przejmuje bo wie ze moje
    > zeznania nic nie da, chociaz i tak przy mnie sie chamuje, tylko jak sa
    Zdecyduj sie... Ojciec wywołuje przy Tobie awantury czy nie? Byłeś ich
    świadkiem, czy nie?
    Jeżeli tak, to śmiało możesz w sądzie zeznawać.

    Pzdr
    Czabu

  • 8. Data: 2007-02-16 11:23:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):
> [...]
    > nie polecam miec kogos takiego ,mimo tego ze masz zdanie o mnie i o matce

    znam sprawe bo ja opisywales (w kilku watkach) a ja bralem w tym udzial,
    wtedy mialem nick Przemek R. niestety (dla ciebie) nadal nie mam
    pasozytniczej mentalnosci. Tak wiec nie oczekuj ze napisze tutaj co innego.