  • 21. Data: 2007-06-10 08:05:44
    Temat: Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Komuś się szariat marzy ;->

    Wręcz przeciwnie, mundurek to świetny afrodyzjak :->

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 22. Data: 2007-06-11 07:53:18
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    A tu jeszcze kilka relacji świeżych co sie dzieje w szkołacj
    37.html
    39.html
    --
    tmk
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/

  • 23. Data: 2007-06-11 08:27:04
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <t...@v...pl> napisał(a):

    > Moje dzieci mają już własne zdanie i oznajmiły mi że nie chcą chodzić
    > w mundurkach.

    Oznajmiły ci? ;-)
    Gdzie dzieci rządzą, tam dorośli błądzą.

    > Po przemyśleniu sprawy uznałem że dzieci mają rację - tzn. mają prawo
    > chodzic tak ubrane jak im się podoba a gwarantuje im to konstytucja, która
    > gwarantuje wolność słowa czyli prawo posiadania własnej opinii w kazdej
    > kwestii - również ubioru.

    Na terenie zakładów administracyjnych istnieje obowiązek stosowania się do
    ich regulaminów i jest to zgodne z konstytucyjnym porządkiem prawnym.

    > Więc zamierzam oświadczyć w szkole że moje dzieci odmawiają chodzenia w
    > mundurkach.

    To będą ponosić tego konsekwencje (ocena zachowania itp.). Mądra szkoła
    znajdzie sposób ukarania uczniów, którzy demonstracyjnie odmawiają
    przestrzegania prawa szkolnego.
    A do głupiej szkoły zapisujesz dziecko na własne ryzyko.

    Sz.

  • 24. Data: 2007-06-11 08:31:38
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Kulesza <w...@n...org> napisał(a):

    > ale gdy Ty odmówisz kupna mundurków, to raczej nie będzie podstaw
    > do obniżenia ocen dzieciom, bo to jakby nie ich decyzja.

    Ocena zostanie obniżona, bo uczeń nie stosuje się do regulaminu. Szkoła nie
    będzie przeprowadzać procesu dowodowego za zasadach obowiązujących w prawie
    karnym. Podobnie jest gdy uczeń nie przyniesie podręcznika - nikt nie wnika,
    czy może rodzice nie dali mu pieniędzy, czy sam zapomniał kupić.

    Od treści oceny zachowania nie ma żadnej drogi odwoławczej.

    Sz.

  • 25. Data: 2007-06-11 11:57:22
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

> [...]
    > przestrzegania prawa szkolnego.
    > A do głupiej szkoły zapisujesz dziecko na własne ryzyko.

    No i? A poza oceną z zachowania? Mam nadzieję, że za rok, jak moje dziecko
    pójdzie do szkoły pomysły z mundurkami się skończą, a jeśli nie, to moje
    dziecko będzie miało w pierwszej klasie obniżoną ocenę z zachowania. Z
    wszelkimi konsekwencjami dla szkoły.

    Wojtek

  • 26. Data: 2007-06-11 13:58:25
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Szerr"
    > Na terenie zakładów administracyjnych istnieje obowiązek stosowania się
    > do
    > ich regulaminów i jest to zgodne z konstytucyjnym porządkiem prawnym.

    Bzdura, najwyraźniej myślenie przekracza Twoje możliwości. Na razie szkoła
    jest jedynym miejscem ("zakładem administracyjnym") w tym kraju, może
    nawet kontynencie, do którego uczęszczanie jest zarówno obowiązkowe jak i
    w jednolitym stroju. Z całego serca życzę Ci, żebyś za każdym razem
    potrzebując czegoś od "zakładu administracyjnego" (wydanie rejestracji,
    zmiana zameldowania, udział w wyborach, whatever) został zmuszony do
    zakupu przynajmniej jednego kompletu badziewnego stroju który byłby
    obowiązkowy do wstępu na teren tej jednostki. A i nawet wtedy miałbyś
    lepiej niż rodzice dzieci szkolnych - bo Twój udział w takim
    przedstawieniu nie jest przecież obowiązkowy, poza tym nie musiałbyś w nim
    chodzić codziennie, niemal cały dzień.
    -
    Asia

  • 27. Data: 2007-06-11 14:32:57
    Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Kulesza <w...@n...org> napisał(a):

    > dziecko będzie miało w pierwszej klasie obniżoną ocenę z zachowania. Z
    > wszelkimi konsekwencjami dla szkoły.

    Jakimi znów konsekwencjami dla szkoły??

    Sz.

  • 28. Data: 2007-06-12 08:55:02
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Użytkownik t...@v...pl napisał:
> [...]
    > gwarantuje wolność słowa czyli prawo posiadania własnej opinii w kazdej

    Gdzieś ty się logiki uczył?
    "Konstytucja gwarantuje wolność słowa" ==> można wyrażać dowolną opinię
    w dowolnej sprawie".
    Ale "konstytucja gwarantuje wolność słowa" =/=> "można robić co się
    chce, nie przestrzegać zarządzeń, przepisów itp.".

    --
    j..
    <adres> <- ROT13 <adres>

  • 29. Data: 2007-06-12 08:57:49
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Użytkownik AsiaS napisał:
> [...]
    > takim przedstawieniu nie jest przecież obowiązkowy, poza tym nie
    > musiałbyś w nim chodzić codziennie, niemal cały dzień.

    Wojsko. Żołnierz ma obowiązek nosić mundur.
    Bycie żołnierzem jest obowiązkowe dla każdego wezwanego do jednostki
    poborowego z kategorią A (w razie wojny także z kategorią D).

    --
    j..
    <adres> <- ROT13 <adres>

  • 30. Data: 2007-06-14 17:47:57
    Od: "Teddy" <t...@N...pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja też byłam przeciwna mundurkom. Na poczatku wyobrażałam sobie , ze
    > rzeczywiście bedzie to mundurek- tzn spodnie-spódnica, jakaś koszula,
    > bluza-marynarka. Bo zrozumiałam , ze ma być to strój który wyeliminuje
    > róznice między uczniami-czyli wszyscy będą chodzić ubrani tak samo.

    Chyba snisz... dzieci zamozniejszych rodzicow beda mialy jedwabny mundurek,
    a newet jesli nie to pod mundurkiem bedzie niezly ciuch (buty tez beda
    rowne???), iPOD, a na lawce niezly piornik i byc moze pioro Mount Blanc za
    2500 zl., ze zlota stalowka, ktora nawet gdy sie zlamie nie bedzie problemu.
    A po szkole po dziecko podjedzie tatus albo kierowca tatusia w Audi A8 4,2
    TDI - czy tego tez nie bedzie widac???