  • 11. Data: 2007-06-09 14:30:25
    Temat: Re: obowiązkowe mundurki szkolne - czy można odmówic ich noszenia?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Alek napisał:
    > Ależ oczywiście! Jak najbardziej mogą się wypowiadać na temat
    > swojego ubioru.

    Jak najbardziej mają prawo ubierać się jak chcą.
    Oczywiście jeżeli mówimy o wolnym kraju a nie totalitarnym, jakim
    obecnie jest Polska.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2007-06-09 14:32:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik TMK napisał:
    [..]
    > Oczywiście mozna zaprotestować przeciwko mundurkom, ale czy to ma sens?

    Oczywiście, że nie.
    Ale potem zabiorą Ci kolejne swobody i prawa.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2007-06-09 16:06:56
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik TMK napisał:
    > [..]
    >
    > Oczywiście, że nie.
    > Ale potem zabiorą Ci kolejne swobody i prawa.
    >

    > pozdrawiam
    > Arek

    Tu akurat mam inne zdanie.uważam ze narzucenie dyscypliny ubraniowej w
    szkole jest sensowne. Panienki pokazujące goły brzuch i spódniczkę
    niezakrywająca majtek to dla mnie przesada.Ale jak pisałam wcześniej
    sposób realizacji tego jest bezsensowny i nie spełnia zadanej założonej
    wcześniej funkcji.
    Natomiast co do zabierania praw, swobód itp zastanawia mnie jedno.
    Praktycznie 99% społeczeństawa jest przeciwko płaceniu abonamentu
    telewizyjnego. Znakomita większość uważa ze "niech telewizja będzie
    kodowana i płatna, a nie opłata za posiadanie odbiornika" i czy ten jasny
    głos społeczeństwa-ma jakikolwiek wplyw na postepowanie rządów.

    A co do mundurka - ciekawe jak to będzie w praktyce. W sumie to mniej
    więcej tak jakby dziecko np nie zmieniało obuwia na szkolne. Tylko
    polityczne znaczenie duzo większe. Pewnie obniżą , a właściwe nie podwyzszą
    oceny z zachowania i tyle.
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/
    I co robią kolejne rządy?

  • 14. Data: 2007-06-09 17:01:52
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 8 Jun 2007 23:35:56 +0200, t...@v...pl napisał(a):

    > Ale kasa to pryszcz. Moje dzieci mają już własne zdanie i oznajmiły mi że
    > nie chcą chodzić w mundurkach.
    > Po przemyśleniu sprawy uznałem że dzieci mają rację - tzn. mają prawo
    > chodzic tak ubrane jak im się podoba a gwarantuje im to konstytucja, która
    > gwarantuje wolność słowa czyli prawo posiadania własnej opinii w kazdej
    > kwestii - również ubioru.

    No straszna rzecz im się stanie jak założą mundurek. Trauma do końca
    życia. Masz rację - ucz że ubranie oznacza dla nich wolność - niech
    koncerny odzieżowe się cieszą z przyszłych klientów.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2007-06-09 17:45:39
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tu akurat mam inne zdanie.uważam ze narzucenie dyscypliny ubraniowej w
    > szkole jest sensowne. Panienki pokazujące goły brzuch i spódniczkę
    > niezakrywająca majtek to dla mnie przesada.

    Jaka przesada?? Im więcej pokazują tym lepiej :)))Mi się podoba taka moda :)

    Pozdrawiam Przemek

  • 16. Data: 2007-06-09 18:37:42
    Od: "::WireFree::" <miet@nospam@magicbox.pl>

    A tak dzieci maja prawo do wlasnych przekonan pod warunkiem ze sa zgodne z
    przekonaniami rodzicow.

  • 17. Data: 2007-06-09 18:38:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TMK wrote:

    > Tu akurat mam inne zdanie.uważam ze narzucenie dyscypliny ubraniowej w
    > szkole jest sensowne. Panienki pokazujące goły brzuch i spódniczkę
    > niezakrywająca majtek to dla mnie przesada.Ale jak pisałam wcześniej

    Komuś się szariat marzy ;->

  • 18. Data: 2007-06-09 20:18:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik TMK napisał:
    > Tu akurat mam inne zdanie.uważam ze narzucenie dyscypliny ubraniowej w
    > szkole jest sensowne.

    Podaj mi uzasadnienie, wyjaśnij co jest w tym sensownego.

    > Panienki pokazujące goły brzuch i spódniczkę niezakrywająca majtek
    > to dla mnie przesada.

    Jest różnica między przyjęciem pewnych norm ubioru - wiadomo, że do
    kościoła nie powinno się wchodzić topless, choć 100 metrów dalej na
    plaży nikogo to nie razi - a wprowadzeniem OBOWIĄZKOWEGO UMUNDUROWANIA.

    > Ale jak pisałam wcześniej sposób realizacji tego jest bezsensowny
    > i nie spełnia zadanej założonej wcześniej funkcji.

    Ależ przecież funkcja jest oczywista. Ma ona pokazać kto tu rządzi, że
    dzieci i ryby głosu nie mają i basta!

    > Natomiast co do zabierania praw, swobód itp zastanawia mnie jedno.
    [..]
    > głos społeczeństwa-ma jakikolwiek wplyw na postepowanie rządów.

    Nie ma , bo ten głos się nie liczy. Możesz mieć w programie zniesienie
    abonamentu telefonicznego i tak nikt na Ciebie nie zagłosuje z tego powodu.

> [...]
    > więcej tak jakby dziecko np nie zmieniało obuwia na szkolne. Tylko
    > polityczne znaczenie duzo większe. Pewnie obniżą , a właściwe nie podwyzszą

    Będzie jak zawsze - nauczy się dzieci, że prawo służy do trzymania za
    mordę a nie uczciwej organizacji życia i należy je ignorować.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 19. Data: 2007-06-09 21:20:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Podaj mi uzasadnienie, wyjaśnij co jest w tym sensownego.

    Bo elitarne szkoły mają mundurki. Ergo: jak szkoła wprowadzi mundurki,
    stanie się elitarna ;->

    BP,NMSP ;)

  • 20. Data: 2007-06-10 06:53:11
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    wiadomości news:c5irj4-lcd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Bo elitarne szkoły mają mundurki. Ergo: jak szkoła wprowadzi mundurki,
    > stanie się elitarna ;->

    To akurat nie Arek tylko ja (TMK ) napisłam
    Dlaczego? Bo niektórzy uważją ze do szkoły-kościła mozna topless :). A z
    dyscypliną "ubraniową" jest problem. Polega na tym ze granica właściwego
    ubioru jest dość umowna i subiektywna. A trochę wyśmiewane "kościólkowe"
    ubranie już dawno nie istnieje. czasem mam wrażenie ze nastolatki ubierają
    się tak aby było super modnie i szokująco. nieważne czy do kościoła,szkoły
    na egzmin czy na plażę.
    Rozumiem jakie założenie mają mundurki w naprawdę elitarnych szkołach.
    Rozumiem jaki cel miało wprowadzenie mundurków. To ze jest on praktycznie
    zupełnie nierealny też wiem. I nie jestem za mundurkami. To co wprowadzają
    szkoły NIE jest mundurkiem, to tak jakby żołnierz miał pas z
    umundurowania a reszta do wyboru garnitur, dres czy co ma ochotę włozyć.
    TMK
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/