  • 1. Data: 2005-10-29 11:13:59
    Temat: obowiazek naprawienia szkody
    Od: "Betinka" <beataa85_XXX_@_XXX_poczta.onet.pl>

    Witam!

    Oszukano mnie na Allegro, zlozylam zawiadomienie, prokuratura przyslala mi
    akt oskarzenia, w ktorym orzeczono obowiazek naprawienia szkody w terminie 3
    miesiecy od uprawomocnienia sie wyroku. Dostalam tez dwa zawiadomienia o
    posiedzeniach w tej sprawie, na ktorych nie bylam. Mam teraz kilka pytan:

    Czy powinnam byc na tych posiedzeniach?
    Czy dostane zawiadomienie o zakonczeniu sprawy?
    Co zrobic i gdzie sie udac, jesli oskarzony nie odda mi pieniedzy?

    --
    pozdrawiam cieplo w te zimne dni
    Beata

  • 2. Data: 2005-10-29 11:29:03
    Temat: Re: obowiazek naprawienia szkody
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Betinka napisał(a):

> [...]
    > posiedzeniach w tej sprawie, na ktorych nie bylam. Mam teraz kilka pytan:

    W akcie oskarżenia orzeczono...???

    j.

  • 3. Data: 2005-10-29 12:08:54
    Od: "Betinka" <beataa85_XXX_@_XXX_poczta.onet.pl>

    > W akcie oskarżenia orzeczono...???

    Przepraszam. Zle to ujelam. Ponizej tekst z aktu oskarzenia:

    "Na podstawie art. 333 art. 1 kpk, za zgoda oskarzonego wyrazona w formie
    pisemnego oswiadczenia (k. 66), wnosze o skazanie go bez przeprowadzenia
    rozprawy, na kare 6 miesiecy [ciach] , a nadto orzeczenie srodka karnego
    obowiazku naprawienia szkody w terminie 3 miesiecy od uprawomocnienia sie
    wyroku."

    --
    pozdrawiam!
    Beata

  • 4. Data: 2005-10-29 12:22:38
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    > W akcie oskarżenia orzeczono...???

    Pewnie chodzi o to, ze w AO zawarto wniosek w trybie 335 kpk

    red

  • 5. Data: 2005-10-29 12:24:34
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    Użytkownik "Betinka" <beataa85_XXX_@_XXX_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:djvllg$b54$1@atlantis.news.tpi.pl
> [...]
    > szkody w terminie 3 miesiecy od uprawomocnienia sie wyroku. Dostalam
    > tez dwa zawiadomienia o posiedzeniach w tej sprawie, na ktorych nie

    Nie.

    > Czy dostane zawiadomienie o zakonczeniu sprawy?

    Nie.

    > Co zrobic i gdzie sie udac, jesli oskarzony nie odda mi pieniedzy?

    Zadzwon i ustal czy sprawa jest prawomocnie zakonczona (i jakie jest
    rozstrzygniecie).

    red

  • 6. Data: 2005-10-29 12:47:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Betinka napisał(a):

> [...]
    > obowiazku naprawienia szkody w terminie 3 miesiecy od uprawomocnienia sie

    Akt oskarżenia to jest takie podanie do Wysokiego Sądu, żeby ten
    łaskawie zgodził się na to co tam napisano ;P

    j.