  • 1. Data: 2005-10-29 07:47:45
    Temat: Kredyt a windykacja
    Od: "Piotr Cuch" <p...@g...pl>

    Witam
    Znajomy zalegał kiedyś ze spłatą zadłużenia za kartę kredytową w BZWBK.
    Oczywiście nie obyło się bez windykacji. Jednak sprawa zakończyła się na
    kilku pismach od windykatora i całe zadłużenie kilka miesięcy temu zostało
    spłacone. I bzwbk i firma windykacyjna zakończyła postępowanie. W chwili
    obecnej znajomy chciał wziać pożyczkę w pkobp i niestety nie może przez
    stary dług, który w chwili obecnej już jest uregulowany. Ponoć musi
    odczekać rok czasu. Nie wiem dokładnie czy byl wpisany do KRD czy to
    tylko pkobp ma wspolny system sprawdzania klientow razem z bzwbk. Po jakim
    czasie ulega wykreslenie z KRD? Czy moze to tylko pkobp ma takie
    wymagania? W chwili obecnej znajomy nie ma zadnych innych kredytow.

    Piotr

  • 2. Data: 2005-10-29 13:38:22
    Temat: Re: Kredyt a windykacja
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Cuch wrote:
    > Witam
    [...]

    > KRD czy to tylko pkobp ma wspolny system sprawdzania klientow razem z
    > bzwbk. Po jakim czasie ulega wykreslenie z KRD? Czy moze to tylko pkobp
    http://www.bik.pl/
    do tego możesz poszukać w google hasła MIG-BR(różnie pisane)
    KJ