  • 1. Data: 2005-10-29 11:13:59
    Temat: obowiazek naprawienia szkody
    Od: "Betinka" <beataa85_XXX_@_XXX_poczta.onet.pl>

    Witam!

    Oszukano mnie na Allegro, zlozylam zawiadomienie, prokuratura przyslala mi
    akt oskarzenia, w ktorym orzeczono obowiazek naprawienia szkody w terminie 3
    miesiecy od uprawomocnienia sie wyroku. Dostalam tez dwa zawiadomienia o
    posiedzeniach w tej sprawie, na ktorych nie bylam. Mam teraz kilka pytan:

    Czy powinnam byc na tych posiedzeniach?
    Czy dostane zawiadomienie o zakonczeniu sprawy?
    Co zrobic i gdzie sie udac, jesli oskarzony nie odda mi pieniedzy?

    --
    pozdrawiam cieplo w te zimne dni
    Beata