  • 1. Data: 2005-10-29 05:19:20
    Temat: władza rodzicielska a alimenty
    Od: " madali" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Chciałabym spytać czy mogę złożyć pozew o podwyższenie alimentów gdy ojciec
    dziecka złożył już w sądzie pozew o ograniczenie moich praw rodzicielskich.
    Sytuacja jest dziwna.Ponad 10 lat samotnie wychowuję 2 dzieci z których jedno
    już jest pełnoletnie i dostaje alimenty do ręki i ok. Ojciec się dziećmi
    praktycznie nigdy nie zajmował, utrzymuje z nimi kontakt telefoniczny.Brak
    jest jakichkolwiek podstaw aby ograniczyć moje prawa w stosunku do młodszego
    dziecka. Jest natomiast konflikt w sprawie alimentów na młodsze.W wyroku
    alimentacyjnym orzeczono, że część alimentow na dziecko od ojca jest
    realizowana w formie dodatkowych opłat związanych z dzieckiem wnoszonych
    bezpośrednio przez ojca. Od miesiąca ojciec ich nie płaci , zanim zdążyłam
    się zastanowić co z tym zrobić, dostałam postanowienie sądu o"Zniesieniu
    terminu rozprawy o ograniczenie władzy rodzicielskiej wyznaczonego na
    7.11.2005 r" i przekazaniu akt do właściwego ( wg miejsca naszego
    zamieszkania) sądu . Adwokatka ojca pomyliła (?) sąd.Cała ta historia mnie
    totalnie zaskoczyła i zszokowała.Bardzo proszę o poradę.
    Pozdrawiam.