  • 71. Data: 2004-05-24 10:43:34
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c8sh0v$i5g$1@inews.gazeta.pl...

    > ej jak odpowiadasz olkowi to nie pisz podemna :)

    napisalem ze odpowiadam "pod toba" bo jego postu nie widzialem ;)

  • 72. Data: 2004-05-24 15:11:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    poilkj wrote:
    > to bez sensu, efekt będzie dokładnie taki sam jak niezłożenie skargi od
    > razu na samym początku. Jak dostaniecie list polecony, to może być od
    > razu od komornika.

    tak?

    KG

  • 73. Data: 2004-05-24 15:13:53
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > ej jak odpowiadasz olkowi to nie pisz podemna :)
    :
    : napisalem ze odpowiadam "pod toba" bo jego postu nie widzialem ;)

    acha nie zwrocielem uwagi, zastanawialem sie tylko co ja napisalem ze na
    mnie najezdzasz i sie dopiero po chwili zorientowlem :)

    P.

  • 74. Data: 2004-05-24 16:29:39
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    kam wrote:

    > tak?

    A dlaczego by nie.
    MPK wyśle zwykłym
    firma windykacyjna wyśle zwykłym
    zawiadomienia z sądu może nie być bo pojdzie w trybie urposzczonym
    no co najwyżej wyrok przyjdzie poleconym
    a potem komornik, albo się pofatyguje osobiście
    albo przyśle listem poleconym

    Ja proponuje nie płacić i poczekać kto pierwszy i z jaką kwotą wyśle coś
    poleconym.

  • 75. Data: 2004-05-24 16:57:05
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A dlaczego by nie.
    > MPK wyśle zwykłym
    > firma windykacyjna wyśle zwykłym
    > zawiadomienia z sądu może nie być bo pojdzie w trybie urposzczonym

    Nawet w postępowaniu uproszczonym sąd wysyła listem poleconym nakaz
    zapłaty - przeciez trzeba umozliwisc pozwanemu wniesienie ewentualnego
    sprzeciwu...

    pdr
    Olo

  • 76. Data: 2004-05-24 20:01:11
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    poilkj wrote:
    > A dlaczego by nie.

    sam napisałeś

    > MPK wyśle zwykłym
    > firma windykacyjna wyśle zwykłym
    > zawiadomienia z sądu może nie być bo pojdzie w trybie urposzczonym

    A od kiedy tryb uproszczony zwalnia od obowiązku doręczenia pozwu i
    wyznaczenia rozprawy?

    > no co najwyżej wyrok przyjdzie poleconym

    co najwyżej?

    KG

  • 78. Data: 2004-08-14 16:01:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Jestes idiotą. Wezwałbym policję i to Ty byś się tłumaczył , a ja bym Ci
    > wystawił blisko 300 zł mandatu.

    Mandatu? Zapomniałeś, nieszczęśniku, jak sam dowodziłeś, że to nie mandat,
    tylko "opłata dodatkowa". I nie ty decydujesz o jej wysokości, bo jesteś
    tylko prostym urządzeniem sprawdzającym z licznymi błędami w oprogramowaniu
    systemowym. W gruncie rzeczy każdy może zaprezentować jak sie zawieszasz...
    ;))
    Przynosisz hańbę swojej "profesji", a nawet ją można spełniać z jakim takim
    honorem.

    --
    Jotte

  • 77. Data: 2004-08-14 16:01:00