  • 11. Data: 2009-02-10 16:04:13
    Temat: Re: nowe wysylanie emaili a prawo
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 14:26:51 +0100, Maverick napisał(a):

    > Chocby email prywatny i email firmowy (pracowniczy) - nie mowiac juz o
    > tym, ze masz kilka maili - jeden sluzacy np tylko do grup dyskusyjnych,
    > albo taki, z ktorego wysylasz CV i inne wazniejsze dokumenty.

    Wiele osób używa służbowego e-maila także prywatnie - i żyją.
    U mnie też się zdarza prywatna korespondencja - dzięki filtrom
    i regułom nigdy nie jest pomieszana ze służbową.

    Adres dla grup trzyma się osobny tylko z obawy przed spamem,
    a nie dlatego że jest taka potrzeba. Zwalczyć spam i wystarczy
    jedno konto. Zresztą mam ten adres "grupowy" od dawna i spamu
    nie widuję...

    Jedyny argument to chęć pozostania anonimowym - ale to chyba raczej
    tyczy grup p.s.sex, a nie p.s.prawo.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2009-02-10 16:07:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1hxzcit2vjqot.1jb0wht441i0s.dlg@40tude.
    net...
    > A właściwie czemu by nie... jako osoba prywatna po co Ci więcej
    > adresów? Adres domowy też masz jeden.

    Bo w dowodzie jest tylko na jeden.

    Zresztą nie tylko ja mam kilka adresów e-mail.
    Jeden dla znajomych, reszta na spam.

  • 13. Data: 2009-02-10 16:08:39
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 13:33:41 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > I słusznie, zresztą powinno się go rejestrować w jakimś Państwowym
    > Urzędzie Certyfikacji Poczty Elektronicznej.
    > Tylko za okazaniem dowodu osobistego, tylko 1 na głowę, tylko w .pl,
    > tylko pół giga na człowieka, bo i po komu co więcej ;-)

    I co? Stała by się komuś jakaś wielka krzywda?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2009-02-10 20:24:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gms8pa$hi$1@achot.icm.edu.pl qwerty <q...@p...fm>
    pisze:

    > Bo w dowodzie jest tylko na jeden.
    Nie ma w dowodzie czegoś takiego jak adres domowy (co to w ogóle miałoby
    być?).
    Tam jest tylko adres zameldowania.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-02-10 20:33:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1eeuwmqs4xlcx.txy0u4eutu63.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > I co? Stała by się komuś jakaś wielka krzywda?
    A skąd, wszystko OK!
    Powiedziałbym nawet, że za dużo luzu.
    Taki e-mail powinien być bowiem wpisany do DO i paszportu, obowiązkowo
    podawany wszelkim urzędom (skarbowy, statystyczny, WKU, ABW, BOR itd.).
    Zmiana winna być możliwa jedynie po złożeniu uzasadnionego wniosku i
    pozytywnym jego rozpatrzeniu.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2009-02-10 21:37:20
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Lut, 21:33, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

> [...]
    > podawany wszelkim urzędom (skarbowy, statystyczny, WKU, ABW, BOR itd.).
    > Zmiana winna być możliwa jedynie po złożeniu uzasadnionego wniosku i

    Nie zapominaj o tym ze dziecku mozna nadac na imie xXrZrKiLlErXx.

  • 17. Data: 2009-02-10 21:48:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    n.googlegroups.com
    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> pisze:

    > Nie zapominaj o tym ze dziecku mozna nadac na imie xXrZrKiLlErXx.
    Owszem, ale mnie się bardziej podoba 207.158.46.92:8080
    dla chłopca i 00-07-2F-21-DE-43 dla dziewczynki.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-02-11 08:11:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 17:08:39 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > I co? Stała by się komuś jakaś wielka krzywda?

    Oczywiście, że nie, byłby porządek i bezpieczeństwo.
    Zresztą od razu pomyślałem: loginem powinien być numer PESEL. To bardzo
    upraszcza sytuację.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 19. Data: 2009-02-11 09:33:56
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 08:11:59 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Oczywiście, że nie, byłby porządek i bezpieczeństwo.
    > Zresztą od razu pomyślałem: loginem powinien być numer PESEL. To bardzo
    > upraszcza sytuację.

    W pesel jest data urodzenia - nie spodobało by się kobietom ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2009-02-11 09:39:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 10:33:56 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > W pesel jest data urodzenia - nie spodobało by się kobietom

    Ale po co kobietom adres email? Zawsze myślałem, że one najwięcej spraw
    załatwiają przez telefon albo Naszą-Klasą ;-)