  • 21. Data: 2009-02-11 11:25:56
    Temat: Re: nowe wysylanie emaili a prawo
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1jnkgze1eob6b.2f4ozvpdemte.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > W pesel jest data urodzenia - nie spodobało by się kobietom ;-)
    No i co? Stałaby się im jakaś wielka krzywda? ;)

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2009-02-11 11:33:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 12:25:56 +0100, Jotte napisał(a):

    > No i co? Stałaby się im jakaś wielka krzywda?

    Po prostu przestałyby korzystać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2009-02-16 20:02:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009, Olgierd wrote:

    > No i właśnie -- to jest olbrzymie marnowanie zasobów! Doliczmy do tego
    > aliasy oraz "konta porzucone" i się w ogóle robi miazga.

    No. Skądś to znamy :)
    W PRL to tak działało: sąd, aby się zasoby nie marnowały, z urzędu
    odmawiał rejestracji stowarzyszenia, klubu lub dowolnego podobnego
    tworu prawnego o ile mógł wskazać że "istnieje już organizacja
    podobna i tam się można udzielać" :D
    Nihil novi sub sole!

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2009-02-16 20:04:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009, Jotte wrote:

    > Nie ma w dowodzie czegoś takiego jak adres domowy (co to w ogóle miałoby
    > być?).
    > Tam jest tylko adres zameldowania.

    O, to po likwidacji obowiązku meldunkowego (i wprowadzenia
    "urzędowego adresu zamieszkania") będzie okazja do kolejnej
    wymiany dowodów!
    Przyznać się kto prowadzi wytwórnię DO? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2009-02-17 08:50:45
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 21:02:08 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > odmawiał rejestracji stowarzyszenia, klubu lub dowolnego podobnego
    > tworu prawnego o ile mógł wskazać że "istnieje już organizacja

    No proszę - a mówią że w PRL to tylko głupoty były... :-)

    Pozdrawiam,
    Henry