  • 1. Data: 2009-02-09 10:29:15
    Temat: Impreza dla dzieci - jak głośno można?
    Od: armar <a...@p...fm>

    Czy istnieją jakieś przepisy ograniczające zapędy
    lekko głuchego Disc Jokeya?

    Byłem dziś na zabawie w szkole i tym razem wziąłem
    miernik natężenia dźwięku.
    Szczytowo dochodziło do 116 dB w odległości metra od głośnika.
    Na środku sali 110 dB

    Co można zrobić w przypadku takiego nagłośnienia?
    Czy policja może ograniczyć takiego przygłucha?

    Pomijam już kwestię przesterowań na wzmacniaczach
    i samych głośnikach - zamiast czystej muzyki
    było słychać wyraźne zniekształcenia.

    --
    Pozdrawia Marek

  • 2. Data: 2009-02-09 22:08:20
    Temat: Re: Impreza dla dzieci - jak głośno można?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 09 luty 2009 11:29
    (autor armar
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmp0dh$fi8$1@node2.news.atman.pl>):

    > Byłem dziś na zabawie w szkole i tym razem wziąłem
    > miernik natężenia dźwięku.
    > Szczytowo dochodziło do 116 dB w odległości metra od głośnika.
    > Na środku sali 110 dB

    A byłeś z tym miernikiem na przerwie ? :D Ciekawym ile tam wtedy jest. Bo
    nie stać mnie na taką zabawkę, a też kuźwa jakieś szkodliwe by się nam
    należało chyba.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 3. Data: 2009-02-09 22:09:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 9 Lut, 11:29, armar <a...@p...fm> wrote:
    > Co można zrobić w przypadku takiego nagłośnienia?
    > Czy policja może ograniczyć takiego przygłucha?
    >

    > --
    > Pozdrawia Marek

    Uderzasz do dyrekcji z taka informacja i ostrzegasz ze jak dziecko
    wroci z takiej "imprezki" z uszkodzonym sluchem to beda mieli sie
    nieciekawie. A tak wystarcy ze naklonia dejota do kupna takiej zabawki
    jak twoja i jak juz rozstawi swoj sprzet to sprawdzi jakie ma
    natezenie.

  • 4. Data: 2009-02-09 22:11:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    wasz znak: <gmp0dh$fi8$1@node2.news.atman.pl>):

    > Pomijam już kwestię przesterowań na wzmacniaczach
    > i samych głośnikach - zamiast czystej muzyki

    A ZAIKS opłacili? Jak nie, to zgłoś i się skończy zapewne imprezowanie. :D