  • 1. Data: 2009-02-10 11:38:55
    Temat: Wykup mieszkania na własność
    Od: "kkk" <k...@w...pl>

    Witam,
    czy prawo umożliwia wciąz złożenie wniosku do Spóldzielni / Urzędu Miasta w
    celu wykupienia praw własnościowych do mieszkania za "symboliczną" kwotę
    kilkuset / kilku tysięcy złotych? Wiem, że tak całkiem niedawno było, ale
    jak jest teraz nie mam pojęcia.

    Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-02-10 15:30:47
    Temat: Re: Wykup mieszkania na własność
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "kkk" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy prawo umożliwia wciąz złożenie wniosku do Spóldzielni / Urzędu Miasta

    Oczywiście. Nawet w parafii można.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-02-10 19:17:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gmrhnc$9l5$1@node1.news.atman.pl kkk <k...@w...pl> pisze:

> [...]
    > "symboliczną" kwotę kilkuset / kilku tysięcy złotych? Wiem, że tak
    > całkiem niedawno było, ale jak jest teraz nie mam pojęcia.
    Chodzi jak rozumiem o wykup mieszkania lokatorskiego, którego jesteś
    lokatorem, ew. mieszkania komunalnego (gminnego), którego jesteś najemcą?
    Jeśli tak, to zależy czy dana jednostka oferuje lokale do sprzedaży.
    No i to ona dyktuje warunki, a nie ty.
    Przykładowo w niektórych pipidówach gminy sprzedawały mieszkania najemcom za
    faktycznie przysłowiowe grosze, ale w dużych miastach już niekoniecznie.

    --
    Jotte