  • 1. Data: 2004-09-24 10:23:07
    Temat: nowe mieszkanie-zadluzenie
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    witam
    kupilem ostatnio mieszkanie na sepolnie we wroclawiu podlegajace pod firme
    Fontis - Zarzadca wspolnotami. Sprawa zostala zalatwiona dosc szybko i nie
    zostalo sprawdzone zadluzenie mieszkania. Teraz po sprzedazy dowiedzialem
    sie ze zadluzenie wynosi 600 zl. czy jako nowy wlasciciel przejmuje
    zadluzenie wzgledem spoldzielni? czy moze zadluzenie sie zeruje i
    spoldzielnia moze scigac bylego wlasciciela?w akcie notarialnym sprzedajacy
    oswiadcza ze nie ma zadnych zobowiazan wobec osob trzecich czyli np wobec
    spoldzielni ale faktycznie nie jest to prawda
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2004-09-24 10:38:33
    Temat: Re: nowe mieszkanie-zadluzenie
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > oswiadcza ze nie ma zadnych zobowiazan wobec osob trzecich czyli np wobec
    > spoldzielni ale faktycznie nie jest to prawda

    To mieszkanie wlasnosciowe ? Ma KW ? Jesli zadluzenia nie ma w ksiedze
    wieczystej w odpowiednim dziale, to moga ci ... ;-)

  • 3. Data: 2004-09-24 10:51:31
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 12:38:33 +0200, KrzysiekPP naskrobał(a):

    > To mieszkanie wlasnosciowe ? Ma KW ? Jesli zadluzenia nie ma w ksiedze
    > wieczystej w odpowiednim dziale, to moga ci ... ;-)

    gdzie takich głupot sie naczytałes?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-09-24 11:03:13
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 24 Sep 2004 12:38:33 +0200, KrzysiekPP naskrobał(a):

    > gdzie takich głupot sie naczytałes?

    mieszkanie jest wlasnosciowe, w ksiedze nie ma zadluzenia. Tylko w
    spoldzielni.
    wiec jaka jest prawda?:)))
    pzdr
    Anax

  • 5. Data: 2004-09-24 11:12:06
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Anax WRC pisze:

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > mieszkanie jest wlasnosciowe, w ksiedze nie ma zadluzenia. Tylko w
> [...]

    KTO/co ma zadluzenie ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-09-24 11:39:46
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > KTO/co ma zadluzenie ?

    po rozmowie w spoldzielni powiedziano mi ze jest zaleglosc za czynsz na
    kwote 650 zl.
    no i teraz pytanie czy ja musze pokryc zaleglosc jako nowy wlasciciel czy
    zaczynam od zera a o zaleglosci sciagaja poprzedniego wlasciciela?
    Anax

  • 7. Data: 2004-09-24 11:56:38
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Anax WRC pisze:

> [...]
    > no i teraz pytanie czy ja musze pokryc zaleglosc jako nowy wlasciciel czy
    > zaczynam od zera a o zaleglosci sciagaja poprzedniego wlasciciela?

    Zapytaj ich KTO/co ma te zaleglosc i jak wg nch powstala.
    Nie znam siena prawie spoldzielczym, wiec nie wiem, czy
    nabywca przed przyjeciem do spoldzielni musi uregulowac
    dlugi sprzedawcy - zapytaj KTO ma dlug i dlaczego..

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-09-24 13:05:07
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

> [...]
    > no i teraz pytanie czy ja musze pokryc zaleglosc jako nowy wlasciciel czy
    > zaczynam od zera a o zaleglosci sciagaja poprzedniego wlasciciela?

    ciekawy jestem jakim cudem doszło do podpisania Aktu Notarialnego? jak ja
    sprzedawałem swoje mieszkanie to Notariusz wymagał odemnie abym miał
    zaświadczenie ze spółdzielni min. jest w nim stwierdzenie, że nie zalegam z
    opłatami na rzecz spółdzielni.

    --
    Robertus
    silver Accord 1.8 '01, oklejony, opodkładkowany

  • 9. Data: 2004-09-24 15:07:53
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Robertus" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprzedawałem swoje mieszkanie to Notariusz wymagał odemnie abym miał
    > zaświadczenie ze spółdzielni min. jest w nim stwierdzenie, że nie zalegam

    no u nas nie wymagal...moze dlatego ze notariusz okazal sie znajomym jednej
    i drugiej strony...a sprzedajacy powiedzieli ze nie maja zadluzenia.
    Anax

  • 10. Data: 2004-09-27 08:18:22
    Od: "Robertus" <r...@p...pl>

    > no u nas nie wymagal...moze dlatego ze notariusz okazal sie znajomym
    jednej
    > i drugiej strony...a sprzedajacy powiedzieli ze nie maja zadluzenia.

    Faktycznie jeśli kupujący rezygnuje z takiego zaświadczenia (zawirzając
    sprzedającemu) to notariusz może tego nie wymagac.

    --
    Robertus