  • 21. Data: 2013-07-18 21:06:32
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 20:58, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Ale żeś wyjechał. Widać, że nigdy dzieci nie miałeś.
    > Jak oboje rodziców (lub tylko jedno, bo drugiego nie ma)

    Hmm... Może nie wiesz, ale zasadniczo do wyprodukowania dziecka potrzeba
    dwoje ludzi ;->

    To po pierwsze. Po drugie - tutaj wyraźnie widać "matkę" i "ojca".

    > idzie do sklepu i nie mają z kim zostawić dziecka
    > - wyobraź sobie bywają takie sytuacje), to co?

    A po ki *.*uj dwie osoby mają iść na głupie zakupy do supermarketu?

    Jedno umie czytać a drugie liczyć?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 22. Data: 2013-07-18 21:51:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ależ da się. Pierwszym krokiem jest niezabieranie małych dzieci do sklepów!

    Nie da sie.
    Chocbys przy tym dziecku stal 24 godziny na dobe i tak nie przewidzisz
    tego co moze ci maly brzdac wywinac.

  • 23. Data: 2013-07-18 21:52:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Ale żeś wyjechał. Widać, że nigdy dzieci nie miałeś.
    > Jak oboje rodziców (lub tylko jedno, bo drugiego nie ma) idzie do sklepu
    > i nie mają z kim zostawić dziecka - wyobraź sobie bywają takie
    > sytuacje), to co? No przyznaj, że przesadziłeś.

    on jest taki łojciec teoretyk.
    Wie wszystko najlepiej. Jak ksiadz na ambonie opowiadajacy o seksie.

  • 24. Data: 2013-07-18 22:20:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-18 21:06, Andrzej Lawa pisze:
    > Jedno umie czytać a drugie liczyć?

    He he... Co Ty wiesz o życiu? :-)
    Wystarczy że tylko jedno ma prawo jazdy :-)

    PP. Z Ciekawości. Ile po ślubie? Ile potomków? (U mnie 13, 1) :-)

  • 25. Data: 2013-07-18 22:22:09
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Wie wszystko najlepiej. Jak ksiadz na ambonie opowiadajacy o seksie.
    A zdziwiłbyś się... :)
    WOJO

  • 26. Data: 2013-07-18 22:23:05
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jedno umie czytać a drugie liczyć?
    Czasem jedno nie prowadzi samochodu i drugie jest za kierowcę i tragarza. :)
    WOJO

  • 27. Data: 2013-07-18 22:30:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 21:51, witek pisze:

    > Nie da sie.
    > Chocbys przy tym dziecku stal 24 godziny na dobe i tak nie przewidzisz
    > tego co moze ci maly brzdac wywinac.

    Och, tu się zgodzę. Ale mając choć odrobinę rozumu możesz się
    zabezpieczyć przed tak oczywistymi błędami jak np. rozłożona w zasięgu
    dziecięcych rączek trucizna, przewody pod napięciem, ruchome mechanizmy
    typu niszczarka czy chociażby wielki telewizor ustawiony na komodzie.

    I mając choć odrobinę rozumu, byłbyś w stanie robić zakupy bez całej
    rodzinnej świty.

    A jeśli byś już robił zakupy całą rodziną, to jeden rodzic mógłby
    pilnować dzieciaka a drugi robić zakupy.

    No chyba że jak wspominałem ci rodzice to idioci, którzy mają kłopoty z
    jednoczesnym mruganiem i oddychaniem.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 28. Data: 2013-07-18 22:34:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 21:52, witek pisze:

    > on jest taki łojciec teoretyk.
    > Wie wszystko najlepiej. Jak ksiadz na ambonie opowiadajacy o seksie.

    Najlepiej? Niekoniecznie. Lepiej od kretynów, którzy biorą dziecko do
    sklepu, a potem oboje skupiają swoje mizerne siły umysłowe na zakupach
    więc nic im nie zostaje na dziecko? Na pewno.

    Ty, "praktyku", radośnie zabrałbyś 2-latka do fabryki pełnej ruchomych
    pił i pozostawił go bez nadzoru?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 29. Data: 2013-07-18 22:35:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 22:23, WOJO pisze:
    > Czasem jedno nie prowadzi samochodu i drugie jest za kierowcę i
    > tragarza. :)

    W sklepie kierowca i tragarz może pilnować dzieciaka. Albo zostać z nim
    w sklepowym placu zabaw (coraz więcej ich).

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 30. Data: 2013-07-18 22:39:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.07.2013 22:20, z pisze:

    > He he... Co Ty wiesz o życiu? :-)
    > Wystarczy że tylko jedno ma prawo jazdy :-)

    No i?

    > PP. Z Ciekawości. Ile po ślubie? Ile potomków? (U mnie 13, 1) :-)

    I zabierasz dzieciaka do sklepu, po czym skupiasz się z drugą połową
    wyłącznie na zakupach? Za to powinna być kastracja.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!