  • 1. Data: 2013-07-18 08:49:46
    Temat: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Adrian-O-ktor
    y-w-2010-roku-poparzyl-sie-polykajac-w-sklepie-granu
    lki-Kreta-dostanie-100-tys-zl,wid,15822664,wiadomosc
    .html

    Rodzice biorą dzieciaka do sklepu, zostawiają bez nadzoru i potem
    pretensja... Że niby wieczko nie zabezpieczone.

    A jakby głupi bachor jeszcze głupszych rodziców dorwał się do widelca i
    np. wbił sobie w oko?

    PSOM I DZIECIOM WSTĘP DO SKLEPU WZBRONIONY!

    Swoją drogą słyszałem o sklepie, który nie wpuszcza ludzi z bachorami
    "na sklep" o ile nie podpiszą wzięcia na siebie pełnej odpowiedzialności ;)

  • 2. Data: 2013-07-18 08:56:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-18 08:49, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > Swoją drogą słyszałem o sklepie, który nie wpuszcza ludzi z bachorami
    > "na sklep" o ile nie podpiszą wzięcia na siebie pełnej odpowiedzialności ;)

    Nie bez znaczenia było jednak to, że opakowanie kreta było wadliwe
    (uszkodzona nakrętka była do odkręcenia przez dziecko, a nie powinno tak
    być).

    To nie jest tylko "niby wieczko niezabezpieczone". To jest wieczko
    niezabezpieczone.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-07-18 09:03:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2013 08:56, Liwiusz pisze:

> [...]
    > być).
    >
    > To nie jest tylko "niby wieczko niezabezpieczone". To jest wieczko

    A jakiś przepis nakazuje takie zabezpieczanie produktów, które z
    definicji (i zgodnie z instrukcją) powinny być trzymane z dala od dzieci?

    A jakby ten bachor swoich głupich rodziców zamiast "kreta" chwycił
    ćwiartkę wódki, łupnął w podłogę, zrobił "tulipana" i się poharatał?

  • 4. Data: 2013-07-18 09:05:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-18 09:03, Andrzej Lawa pisze:

    > A jakiś przepis nakazuje takie zabezpieczanie produktów, które z
    > definicji (i zgodnie z instrukcją) powinny być trzymane z dala od dzieci?

    Tego nie wiem.

    Ale tu mamy sytuację, w której producent taki produkt zabezpiecza, więc
    supermarket wystawia go na niską półkę, a rodzice puszczają dziecko
    wolno, a potem okazuje się, że zabezpieczenia nie było.

    > A jakby ten bachor swoich głupich rodziców zamiast "kreta" chwycił
    > ćwiartkę wódki, łupnął w podłogę, zrobił "tulipana" i się poharatał?

    Nie wymyślaj faktów, dyskutujemy o konkretnym przypadku.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-07-18 09:24:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 18 Jul 2013 09:03:01 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >A jakby ten bachor swoich głupich rodziców zamiast "kreta" chwycił
    >ćwiartkę wódki, łupnął w podłogę, zrobił "tulipana" i się poharatał?
    To by wszedł przepis że wódka może być wyłącznie w butelkach z
    tworzywa sztucznego.

    WAM

  • 6. Data: 2013-07-18 10:59:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > A jakiś przepis nakazuje takie zabezpieczanie produktów, które z
    > definicji (i zgodnie z instrukcją) powinny być trzymane z dala od dzieci?

    Tak. Looknij: http://www.bhp.abc.com.pl/ko/czytaj/-/artykul/ochron
    a-opakowan-substancji-niebezpiecznych-przed-dziecmi

    Co do samej sprawy: tam na poczatku, w relacjach medialnych pojawila sie
    informacja, ze opakowanie tego kreta bylo odkrecone bo jakis Klient
    wczesniej je otworzyl i tak zostawil.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 7. Data: 2013-07-18 11:05:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2013 10:59, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Tak. Looknij: http://www.bhp.abc.com.pl/ko/czytaj/-/artykul/ochron
    a-opakowan-substancji-niebezpiecznych-przed-dziecmi

    Uuu...

    > Co do samej sprawy: tam na poczatku, w relacjach medialnych pojawila sie
    > informacja, ze opakowanie tego kreta bylo odkrecone bo jakis Klient
    > wczesniej je otworzyl i tak zostawil.

    A ukarany został producent... ciekawe.

    Swoją szosą matoły niepotrafiące upilnować dzieciaka nie powinny się
    rozmnażać.

  • 8. Data: 2013-07-18 11:06:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2013 09:05, Liwiusz pisze:

    > Tego nie wiem.

    Januszek wiedział ;)

    > Ale tu mamy sytuację, w której producent taki produkt zabezpiecza, więc
    > supermarket wystawia go na niską półkę, a rodzice puszczają dziecko
    > wolno, a potem okazuje się, że zabezpieczenia nie było.

    ...bo ponoć zdjął je inny klient.

    > Nie wymyślaj faktów, dyskutujemy o konkretnym przypadku.

    ...i jego potencjalnych konsekwencjach.

  • 9. Data: 2013-07-18 11:20:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2013 11:26, Z_D pisze:

    > Skłoniłes mnie do napisania tego
    > (choc sie broniłem hamowany dobrym wychowaniem):

    Ty i dobre wychowanie? To jak Torquemada i tolerancja religijna ;->

    > Ty DURNY jesteś jak ruski kacap.

    Nie, to twój ojciec jest ruskim kacapem - dlatego jesteś taki porypany.

  • 10. Data: 2013-07-18 11:26:39
    Od: Z_D <a...@a...pl>

    W artykule <ks836a$919$1@node1.news.atman.pl> Andrzej Lawa napisal(a):

> [...]

    Skłoniłes mnie do napisania tego
    (choc sie broniłem hamowany dobrym wychowaniem):

    Z_Dr