  • 91. Data: 2013-07-23 23:09:37
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.07.2013 21:27, Marek Dyjor pisze:

    > ale dopuszczas sytuację gdy coś sie znajdzie w zasiegu dziecka przypadkowo?

    Przypadkowo czyli wskutek zaniedbania opiekuna. CBDO

    > z podobnego powodu w windach są drzwi a tarasy mają barierki...
    >
    > tak wolnorynkowo myślac to niepotrzebny wydatek, przecież każdy powinien
    > uważać.

    Ale czy schody prowadzące na tarasy powinny mieć obowiązkowo mięciutkie
    wykończenie na wypadek, gdyby opiekun małego dziecka zawalił sprawę i
    dziecko spadłoby ze schodów?

    I może wszystkie zbiorniki oraz cieki wodne należałoby ogrodzić na
    wszelki wypadek, żeby jakieś dziecko zostawione samopas wbiegło np. za
    piłką i utonęło?

    O, o, o! I ogrodzić wszystkie ulice, bo przecież zostawiony bez opieki
    dzieciak może wybiec na jezdnię prosto pod koła! I czyja będzie wtedy
    wina? Kierowcy? Budowniczego drogi? CZY MOŻE DURNYCH "RODZICÓW"?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 92. Data: 2013-07-25 18:47:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.07.2013 20:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Ależ da się. Pierwszym krokiem jest niezabieranie małych dzieci do sklepów!

    Drugim krokiem jest zamknięcie ich w piwnicy na najbliższe 18 lat, czyż nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 93. Data: 2013-07-25 18:51:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2013 17:00, Budzik pisze:

    > Widocznie miałes równiez odrobinę szczęścia.

    Raczej fantazji. Szczerze wątpię aby ktoś mu powierzył dziecko na lata
    do opieki stałej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 94. Data: 2013-07-25 18:55:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2013 11:49, Wojciech Bancer pisze:
    > A może uważasz, że w związku z takim ograniczeniem wzroku,
    > nie powinienem mieć dzieci?

    Przecież już ci kilka miesięcy temu napisał, że nie powinieneś się
    rozmnażać, gdy dyskutował ze mną i z Liwiuszem o prawie do rozmnażania.
    Nie chce mi się teraz szukać dokładnie cytatu, ale może sobie przypomnisz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 95. Data: 2013-07-25 20:21:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Drugim krokiem jest zamknięcie ich w piwnicy na najbliższe 18 lat, czyż
    > nie?

    Tylko idiota mógłby dojść do takiej piwnicznej konkluzji.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 96. Data: 2013-07-25 20:22:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Raczej fantazji. Szczerze wątpię aby ktoś mu powierzył dziecko na lata
    > do opieki stałej.

    Nie stałej, fantasto. Gdzie pisałem, że stałej?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 97. Data: 2013-07-25 20:23:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Przecież już ci kilka miesięcy temu napisał, że nie powinieneś się
    > rozmnażać, gdy dyskutował ze mną i z Liwiuszem o prawie do rozmnażania.
    > Nie chce mi się teraz szukać dokładnie cytatu, ale może sobie przypomnisz.

    Bądź łaskaw nie wypowiadać się w moim imieniu.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 98. Data: 2013-07-25 20:32:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.07.2013 20:22, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie stałej, fantasto. Gdzie pisałem, że stałej?

    A sorry, zrozumiałem ,,lata'' w sensie że ,,na lata'' a nie w sensie że
    na dystansie czasowym jednego lata (pory roku).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 99. Data: 2013-07-25 20:32:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.07.2013 20:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Bądź łaskaw nie wypowiadać się w moim imieniu.

    Wypowiadam się w swoim.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 100. Data: 2013-07-25 20:33:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > A sorry, zrozumiałem ,,lata'' w sensie że ,,na lata'' a nie w sensie że
    > na dystansie czasowym jednego lata (pory roku).

    Kombinuj dalej.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!