  • 101. Data: 2013-07-25 20:33:39
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.07.2013 20:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko idiota mógłby dojść do takiej piwnicznej konkluzji.

    Tylko idiota mógłby wpaść na pomysł, żeby nie zabierać dzieci do sklepów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 102. Data: 2013-07-25 20:33:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Wypowiadam się w swoim.

    Wypowiedziałeś się w moim, kłamco.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 103. Data: 2013-07-25 20:59:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Tylko idiota mógłby wpaść na pomysł, żeby nie zabierać dzieci do sklepów.

    Skup się może na rozmowach ze swoim urojonym przyjacielem i przestań tu
    bredzić.

    Skutki zabrania dzieci do sklepu były pokazane.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 104. Data: 2013-07-25 21:01:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.07.2013 20:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Kombinuj dalej.

    Pozostaje wersja, że przez lata opiekowałeś się czasami, czyli tak
    naprawdę gówno wiedząc o prawdziwym życiu z dzieckami, ale tę wersję
    odrzucam na starcie, z uwagi właśnie na to, że to daje zerowe pojęcie o
    opiece.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 105. Data: 2013-07-25 21:05:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Wypowiedziałeś się w moim, kłamco.

    Ja wiem, że dla ciebie języka polska trudnom jezd, ale wypowiedziałem
    się w swoim. Ja, Przemysław Adam Śmiejek, wypowiadając się w swoim
    imieniu, przypomniałem Wojtkowi to, coś napisał kilka miesięcy temu. W
    żadnym słowie nie wypowiadałem się w twoim imieniu.

    Gdy napiszę, że premier Tusk obiecał XYZ, to również wypowiadam się w
    swoim imieniu informując kogoś o tym, że premier Tusk XYZ obiecał. W
    imieniu premiera wypowiadałbym się, gdybym w imieniu premiera ja te XYZ
    obiecał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 106. Data: 2013-07-25 21:06:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-07-25, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Przecież już ci kilka miesięcy temu napisał, że nie powinieneś się
    > rozmnażać, gdy dyskutował ze mną i z Liwiuszem o prawie do rozmnażania.
    > Nie chce mi się teraz szukać dokładnie cytatu, ale może sobie przypomnisz.

    Wiem. Pamiętałem że z kimś o tym pisałem, ale dopiero potem jak to napisał,
    to sobie przypomniałem z kim. A kontynuować wątku nie było sensu, więc
    nie odpisywałem więcej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 107. Data: 2013-07-25 21:14:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.07.2013 20:59, Andrzej Lawa pisze:
    > Skutki zabrania dzieci do sklepu były pokazane.

    Tak, tak... A w tym artykule:

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/43
    3644,tragedia-podczas-kolonii-siedmiolatek-wypadl-z-
    okna-i-zmarl.html

    zapewne opisano skutki wysyłania dzieci na kolonie. Ty, jako ten
    wspaniały... e co ja mówię... najwspanialszy i najlepszy opiekun dzieci
    zapewne w drugim kroku (bo w pierwszym odciąłeś sklepy) nie wysyłałbyś
    na kolonie.

    Na plac zabaw z dzieckiem również nie należy chodzić, bo przecież może
    się stać coś takiego:

    http://www.fakt.pl/Tajemnicza-smierc-5-latki-na-plac
    u-zabaw,artykuly,105404,1.html

    Kolejnym krokiem byłoby zabronienie dzieciom uczestniczenia w zajęciach
    WF, bo skutki uczestniczenia w takich zajęciach zostały pokazane np. tu:

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Katowice-18-l
    etni-uczen-zmarl-podczas-lekcji-WF,wid,11780754,wiad
    omosc.html

    Następnym krokiem byłoby zabronienie dzieciom uczestniczenia w zajęciach
    z j. polskiego, gdyż skutki takiego uczestniczenia bywają tragiczne:

    http://www.archiwum.wyborcza.pl/Archiwum/1,0,1009959
    ,20000126SZ-DLO,Uczen_Zmarl_podczas_Lekcji,.html

    Poza szkołą

    No i tak kroczek po kroczku dochodzimy do piwnicy. Oczywiście cały czas
    stosując twoją logikę, że ,,Skutki zabrania dzieci do sklepu były
    pokazane.''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 108. Data: 2013-07-25 21:17:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No i tak kroczek po kroczku dochodzimy do piwnicy. Oczywiście cały czas
    > stosując twoją logikę, że ,,Skutki zabrania dzieci do sklepu były
    > pokazane.''

    Nie chce mi się dyskutować z twoimi urojeniami, fundziaku.

    *plonk*

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 109. Data: 2013-07-25 21:21:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.07.2013 21:17, Andrzej Lawa pisze:
    > *plonk*

    Alleluja!

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 110. Data: 2013-07-25 21:30:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.07.2013 21:06, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > to sobie przypomniałem z kim. A kontynuować wątku nie było sensu, więc

    O, buhuhu, tak cię zabolało że uważam, że o dzieci i ich zdrowie należy
    dbać a nie bezmyślnie narażać je na kalectwo... A ty może byś chciał
    żeby na przodku w kopalni trochę pofedrowały (może się coś zawali, będą
    miały rozrywkę) i jakby jeszcze jakąś fajną wadę wrodzoną miały (np.
    kompletny brak odporności na choroby)?

    Idź się pocieszyć z tym durniem, który uważa że Ziemia ma 6 tysięcy lat.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!