  • 11. Data: 2011-06-01 20:43:18
    Temat: Re: no to już wiemy, że mordowanie ludności cywilnej jest cacy
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 1 Jun 2011 19:06:23 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Jeśli wyrok uniewinniający oznacza, że został obroniony honor POLSKIEGO
    > ŻOŁNIERZA

    Nie został - nie wykazano że byli niewinni tylko nie można im było
    udowodnić winy.

    Henry

  • 12. Data: 2011-06-01 20:52:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-01 22:43, Henry(k) pisze:

    > Nie został - nie wykazano że byli niewinni tylko nie można im było
    > udowodnić winy.

    Rozumiem, że jak ktoś powie żeś niespełna rozumu a potem Sąd uzna że nie
    da się tego wystarczająco udowodnić i uniewinni Twojego adwersarza to
    znajomi będą jednak mogli bezkarnie twierdzić że jesteś nie ten teges?

    --
    sp

  • 13. Data: 2011-06-02 05:41:54
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    lnierzy-z-nangar-

    > A ja się obawiałem, że właśnie bedzie inny, bo moim zdaniem są niewinni.
    > Wysłaliśmy żołnierzy na wojne, a potem sie dziwimy, że walczą. Teraz
    > jeszcze oczekuję na wysokie odszkodowanie dla nich za zatrzymanie ich z
    > pogwałceniem godności żołnierza jak terrorystów przed kamerami i będę
    > gorąco im sekundował w tych wysiłkach.

    Na wojnę?

  • 14. Data: 2011-06-02 05:46:10
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 22:52:26 +0200, spp napisał(a):

    > Rozumiem, że jak ktoś powie żeś niespełna rozumu a potem Sąd uzna że nie
    > da się tego wystarczająco udowodnić i uniewinni Twojego adwersarza to
    > znajomi będą jednak mogli bezkarnie twierdzić że jesteś nie ten teges?

    Oficjalnie nie będą mogli - ale nikt im nie zabroni tak myśleć i traktować.

    Henry

  • 15. Data: 2011-06-02 05:52:07
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 01-06-2011 o 13:10:18 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Wysłaliśmy żołnierzy na wojne, [ciach...]

    Twierdzisz, że Afganistan zaatakował Polskę?
    Bo Polska nikomu wojny chyba nie wypowiedziała.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2011-06-02 06:00:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.06.2011 07:52, Kubuś Puchatek pisze:

    > Twierdzisz, że Afganistan zaatakował Polskę?
    > Bo Polska nikomu wojny chyba nie wypowiedziała.

    Biorąc pod uwagę aktualną nomenklaturę, ponieważ to byli uzbrojeni
    ludzie wysłani za granicę do walki z lokalnymi mieszkańcami bez żadnego
    wypowiedzenia wojny ale z niezbyt formalnym przyzwoleniem władz - to ci
    nasi żołnierze występują tam w charakterze terrorystów.