  • 1. Data: 2005-09-23 12:11:38
    Temat: nieuczciwy sklep internetowy
    Od: a...@o...pl

    Witam serdecznie,

    3 miesiace temu zrobilam zakupy w jednym z najbardziej popularnych sklepie z
    bielizna on-line. Pieniadze wplacilam przelewem, dostalam potwierdzenie, ze
    firma pieniadze otrzymala... ale zakupionych rzeczy jak nie bylo tak nie ma.
    Pytania i ponaglenia nie spotkaly sie z zadna odpowiedzia. Kwota za ktora
    zrobilam zakupy nie jest moze hiperduza - 230zl, ale dla mnie to sporo
    pieniazkow. Czy jest szansa, zeby je odzyskac? Co moge zrobic w takiej
    sytuacji?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    pozdrawiam
    aga

  • 2. Data: 2005-09-23 12:24:40
    Temat: Re: nieuczciwy sklep internetowy
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > zrobilam zakupy nie jest moze hiperduza - 230zl, ale dla mnie to sporo
    > pieniazkow. Czy jest szansa, zeby je odzyskac? Co moge zrobic w takiej
    > sytuacji?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    Czy mozesz je odzyskac nie wiem , ale masz dowod nadania przelewu . Zgos
    sprawe na policje , zeby sie takim sklepom przestalo chciec dymac w taki
    sposob klientow .

    J.

  • 3. Data: 2005-09-23 15:27:06
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    a...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > zrobilam zakupy nie jest moze hiperduza - 230zl, ale dla mnie to sporo
    > pieniazkow. Czy jest szansa, zeby je odzyskac? Co moge zrobic w takiej

    To jest oszustwo i nie liczy sie od zadnej kwoty (kara za to to ok 5
    mies do 3 lat) . Mozesz pojsc z tym do prokuratury.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 4. Data: 2005-09-23 16:27:17
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    a...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > zrobilam zakupy nie jest moze hiperduza - 230zl, ale dla mnie to sporo
    > pieniazkow. Czy jest szansa, zeby je odzyskac? Co moge zrobic w takiej

    Czy mozesz podac adres tego sklepu? Tak na przyszlosc by nikt wiecej nie
    utopil.. Ja tez czekam na przesylke z podobnego, juz 6 dzien... pozdrawiam!

  • 5. Data: 2005-09-23 16:45:40
    Od: "aga" <a...@o...pl>

    >Czy mozesz podac adres tego sklepu? Tak na przyszlosc by nikt wiecej nie
    > utopil.. Ja tez czekam na przesylke z podobnego, juz 6 dzien... pozdrawiam!

    chodzi o sklep www.wygodna.pl

    pozdrawiam i mam nadzieje, ze do Ciebie przesylka dojdzie
    aga

  • 6. Data: 2005-09-23 20:03:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zrobilam zakupy nie jest moze hiperduza - 230zl, ale dla mnie to sporo
    > pieniazkow. Czy jest szansa, zeby je odzyskac? Co moge zrobic w takiej

    a ile czekasz na realizacje.

    Bo pamietaj ze czesto reazlizacja zamowienia moze wynosic 3, lub wiecehj
    dni, pozneij wysylka, a
    zdarza sie ze idzie tydzien lub dwa nawet,

    P.

  • 7. Data: 2005-09-23 20:12:43
    Od: "lajon74" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobilam zakupy nie jest moze hiperduza - 230zl, ale dla mnie to sporo
    > pieniazkow. Czy jest szansa, zeby je odzyskac? Co moge zrobic w takiej

    1. zachowja potwierdzenie przelewu
    2. zglos to na policje - oni zapewne nic z tym nie zrobia ale bedziesz mial
    dokumenty do dalszych dzialan
    3. nazwy sklepu nie mozesz podac imiennie, w kazdym razie nie bezposrednio,
    poniewaz moga cie pozniej ciagac za pomowienia i jakby co wypra sie bledem
    technicznym przy obsludze zamowienia itp itp
    4. mozesz to sprytnie napisac w formie np. "zamowilem towar w sklepie abc,
    wplacilem przelew czekam juz 10 dni na przesylke a telefony nie odpowiadaja,
    czy ktos z grupowiczow ma doswiadczenia we wspolpracy z ta firma?"

  • 8. Data: 2005-09-23 20:22:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 23 Sep 2005 14:24:40 +0200, "fotomania"
    <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> wrote:

    >Czy mozesz je odzyskac nie wiem , ale masz dowod nadania przelewu . Zgos
    >sprawe na policje ,
    Urzad Skarbowy tez sie moze zainteresowac jesli na wplacona kwote
    sprzedawca nie wystawil faktury / paragonu. :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 9. Data: 2005-09-23 22:06:48
    Od: "aga" <a...@o...pl>

> [...]
    > dni, pozneij wysylka, a
    > zdarza sie ze idzie tydzien lub dwa nawet,

    O tym, ze pieniadze do nich wplynely dostalam informacje 12 lipca... jest
    napisane, ze czas realizacji wynosi 14 dni