  • 1. Data: 2005-09-23 12:38:27
    Temat: Sprzedaż mieszkania w czyimś imieniu
    Od: Łukasz Nowak <L...@N...eu.org>

    Witam serdecznie,

    Mam taką sytuację. Posiadam własnościowe mieszkanie, które mam zamiar
    sprzedać. Jednakże w związku z tym, iż wyjeżdżam z kraju na długo, chcę
    umożliwić sprzedaż tego mieszkania mojej siostrze.

    Jakie dokumenty i gdzie muszę je sporządzić (notariusz?) aby moja
    siostra mogła bez przeszkód dokonać _wszystkich_ formalności w związku
    ze sprzedażą mieszkania w moim imieniu - sporządzenie umowy
    kupna-sprzedaży, wszystkie potrzebne wypisy, opłaty, podatki, etc.

    Proszę o jakiekolwiek wskazówki, strony WWW. Jeśli konieczne będą w tym
    przypadku odwiedziny u prawnika lub w kancelarii prosiłbym o polecenie
    rzetelnych firm w rejonie Gliwic/Katowic.

    Pozdrawiam i z góry dziekuję,
    Łukasz Nowak

    --
    Łukasz Nowak <L...@N...eu.org>
    Renault Megane 1.4 oklejna

  • 2. Data: 2005-09-23 13:57:03
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania w czyimś imieniu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Łukasz Nowak wrote:
> [...]
    > ze sprzedażą mieszkania w moim imieniu - sporządzenie umowy
    > kupna-sprzedaży, wszystkie potrzebne wypisy, opłaty, podatki, etc.

    Przespaceruj sie do notariusza.
    On sprządzi odpowiednie pełnomocnictwo.