  • 1. Data: 2005-09-01 12:02:38
    Temat: nietrzeźwość a kradzież ?
    Od: "spv" <a...@o...pl>

    mam jeszcze jedno pytanie ...
    jeżeli podczas odurzenia alkoholem (stan nietrzeźwości) dopuści się
    kradzieży to jak fakt, że osoba była nietrzeźwa ma się do wyroku ? powiem że
    chodzi jeszcze o kradzież alkoholu z pubu podczas imprezy

  • 2. Data: 2005-09-01 12:30:50
    Temat: Re: nietrzeźwość a kradzież ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    spv napisał(a):
> [...]
    > kradzieży to jak fakt, że osoba była nietrzeźwa ma się do wyroku ? powiem że
    > chodzi jeszcze o kradzież alkoholu z pubu podczas imprezy

    Przez internet :)? Jak to zrobiłeś?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-01 12:42:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przez internet :)? Jak to zrobiłeś?

    ja chyba mam problemy ze wzroekiem ale nie widze tam wzmianki o internecie

    P.

  • 4. Data: 2005-09-01 12:42:29
    Od: "spv" <a...@o...pl>

    to jest inne pytanie, nie dotyczy poprzedniego wątku ...

  • 5. Data: 2005-09-01 12:43:04
    Od: "spv" <a...@o...pl>

    ja też nie ;]
    mimo wszystko proszę osoby które znają się na tym o jaką odpowiedź

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:df6svi$kga$1@inews.gazeta.pl...

  • 6. Data: 2005-09-01 12:44:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > ja chyba mam problemy ze wzroekiem ale nie widze tam wzmianki o internecie

    Było w poprzednim wątku tego autora. "Mam jeszcze jedno pytanie .."

  • 7. Data: 2005-09-01 13:21:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "spv" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > to jest inne pytanie, nie dotyczy poprzedniego wątku ...

    jak chcesz zeby ktos Ci pomogl to odpowiadaj pod cytatem a ten skracaj do
    niezbednego minimum

    P.

  • 8. Data: 2005-09-01 14:31:50
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    że
    > chodzi jeszcze o kradzież alkoholu z pubu podczas imprezy

    Popelnienie przestepstwa pod wplywem alkoholu jest okolicznoscia ktora
    wplywa na syruowszy wymiar kary - art 53/1 i 2 kk
    Z uwagi na art 31/3 kk popelnienie przestepstw pod wplywem alkoholu (jesli
    sie pilo dobrowolnie) nie moze stanowic o niepoczytalnosci sprawcy w czasie
    czynu, a wiec "nie ratuje"

    Cezar

  • 9. Data: 2005-09-01 14:38:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Popelnienie przestepstwa pod wplywem alkoholu jest okolicznoscia ktora
    > wplywa na syruowszy wymiar kary - art 53/1 i 2 kk

    a mozesz rozwinac? Picie alkoholu nie jest czyms zlym wiec nie wiem czemu
    mialoby to byc brane pod uwage
    przy okreslaniu wykososci kary.

    P.

  • 10. Data: 2005-09-01 14:52:03
    Od: "spv" <a...@o...pl>

    a czy można polubownie załatwić wszytko z właścicielem lokalu (naprawić
    wyrządzoną szkodę + zadośćuczynienie) aby sprawa nie trafiła do sądu ? mimo
    tego że wszystko jest zgłoszone na policji ?