  • 1. Data: 2005-09-01 11:51:28
    Temat: kasacja wyroku ...
    Od: "spv" <a...@o...pl>

    witam, mam wyrok za "oszustwo internetowe" od 29 lipca tego roku. mimo
    wszystko istnieje możliwość złożenia przez osobę, która wcześniej mnie
    oskarżyła zeznań, które świadczyłyby o zajściu pomyłki. jaka jest szansa że
    przy takich zeznaniach tej osoby wyrok zostanie unieważniony ? jakie są
    procedury takiej kasacji i potrzebne dokumenty. proszę o odpowiedź na forum
    lub na moim GG 10282

  • 2. Data: 2005-09-01 13:48:54
    Temat: Re: kasacja wyroku ...
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "spv" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam, mam wyrok za "oszustwo internetowe" od 29 lipca tego roku. mimo
    > wszystko istnieje możliwo?ć złożenia przez osobę, która wcze?niej mnie
    > oskarżyła zeznań,

    Kasacja nie jest od takich rzeczy, Kasacja sluzy do uchylenia prawomocnego
    wyroku z powodu uchybien formalnych, przy czym, jesli jest to wyrok w
    zawieszeniu, lista tych uchybien jest baaaaardzo waziutka i nie
    przesluchanie istotnego swiadka do nich nie nalezy.
    W tym wypadku w gre wchodzic moze jedynie wznowienie postepowania.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-09-01 14:49:06
    Od: "spv" <a...@o...pl>