  • Data: 2003-10-29 10:00:59
    Temat: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    . Nie bylem nigdy za nic karany (w tym za skladanie falszywych
    > zeznan) wiec czemu ktos ma mi nie uwierzyc? Poza tym zawsze predzej wierzy
    > sie kontrolerowi niz gapowiczowi, tak samo jak kazdy sad uwierzy policji a
    > zaden nie uwierzy zlodziejom.

    A coś o prawie wiesz, czy tylko tak ustawę przewozową ? Jakaś procedurka się
    obiła o uszy ? Może dowody coś świtają, albo ich ocena ? Bo z tego co piszesz
    to wynika, że jesteś ustawododawcą, sądem i egzekutorem w jednym. No i
    oczywiście jedynym interpretatorem. Normalnie szejk w Emiratach.

    Paweł