  • Data: 2003-10-29 09:48:20
    Temat: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko na ile takie zeznanie będzie wiarygodne. Kontroler spisuje
    > kilkanaście-kilkadziesiąt osób w ciągu dnia.

    Na tyle, na ile kazde inne zeznanie. Ja je kwituję wlasnoręcznym podpisem,
    co więcej - potwierdzi je drugi kontroler (a nawet trzeci), ktory wowczas ze
    mną sprawdzal. Nie bylem nigdy za nic karany (w tym za skladanie falszywych
    zeznan) wiec czemu ktos ma mi nie uwierzyc? Poza tym zawsze predzej wierzy
    sie kontrolerowi niz gapowiczowi, tak samo jak kazdy sad uwierzy policji a
    zaden nie uwierzy zlodziejom.

    > Co innego, jeśli w dokumentach odnotował numer dokumentu, na podstawie
    > którego stwierdził tożsamość.

    Zawsze się takie cos notuje. U nas nawet wystawcę i datę wydania.

    pdr
    Olo