  • Data: 2003-10-29 09:27:48
    Temat: Re: niepodpisany mandat (kolej miejska) ??!!
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to we wczesniejszej dyskusji ustalono, to przedawnienie jest po 1 roku i
    > 3 miesiacach, te 3 miesiace to czas na wezwanie do zaplaty gdy jest
    > nieskuteczne rusza dopiero czas przedawnienia.
    > Jezeli zle jednak zrozumialem z poprzedniej dyskusji to prosze mnie poprawic.

    Bieg przedawnienia zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji lub
    wezwania do zapłaty do dnia udzielenia odpowiedzi na reklamację lub wezwania do
    zapłaty i zwrócenia załączonych dokumentów, najwyżej jednak na okres
    przewidziany do załatwienia reklamacji lub wezwania do zapłaty.

    A zatem 3 miesiące maksymalnie. Niedoczytałem wszystkich wątków.
    Paweł