  • 1. Data: 2002-02-13 21:55:54
    Temat: nie mój wyciąg...
    Od: "Piwoqflove" <p...@n...pl>

    na jaki artykuł (prawo bankowe, ustawa o ochronie danych osobowych) mogę się
    powołać gdy dostałem wyciąg z konta jakiejś osoby, której nie znam?
    czy mogę (lub ta osoba) domagać się odszkodowania za zaistniałą sytuację?

    proszę o odpowiedź

    piwoqflove

    Piwoqflove
    p...@n...pl
    -------------------------

  • 2. Data: 2002-02-13 22:03:36
    Temat: Re: nie mój wyciąg...
    Od: "Maciej Muran" <mailto:tytoos@faq.net.pl>

    Użytkownik "Piwoqflove" <p...@n...pl> napisał
> [...]
    > powołać gdy dostałem wyciąg z konta jakiejś osoby, której nie znam?
    > czy mogę (lub ta osoba) domagać się odszkodowania za zaistniałą sytuację?

    Ja bym wywalił to do kosza na śmiecie po uprzednim zniszczeniu.
    Jak dobrze pójdzie to zostaniesz przez bank oskarżony o diabli wiedzą co.
    Bo gdy sobie przypomnę fakt oddania przez klienta banku pięniędzy nie
    należących do niego i braku jakiegokolwiek podziękowania to aż ...
    A jeśli koniecznie chcesz, to fakt zgłoś do GIODO ale nie do banku
    bezpośrednio. Niech zajmą się nimi fachowcy :)
    --
    tytoos <at> faq.net.pl

  • 3. Data: 2002-02-13 23:23:47
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Piwoqflove napisał(a):

    > na jaki artykuł (prawo bankowe, ustawa o ochronie danych osobowych) mogę się
    > powołać gdy dostałem wyciąg z konta jakiejś osoby, której nie znam?
    > czy mogę (lub ta osoba) domagać się odszkodowania za zaistniałą sytuację?

    Rany, ile hien w tym naszym kraju się teraz namnożyło!!!
    We wszystkim węszą zarobek :-(

    Weź ten wyciąg i odnieś do Banku, bo ktoś na niego czeka, a w Banku też pracują
    ludzie, a ludzie nie są nieomylni.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 4. Data: 2002-02-14 07:42:04
    Od: "Maciej Muran" <t...@m...com>

    "Kaja" <f...@f...pl> wrote
    > Weź ten wyciąg i odnieś do Banku, bo ktoś na niego czeka, a w Banku też
    pracują
    > ludzie, a ludzie nie są nieomylni.

    To nie o ludzi chodzi tylko o procedury.
    A wyciągów nie pakują w koperty ludzie tylko maszyny.
    I zastanawiam się czy wreszcie jeden z banków odzyskał swoje pieniądze,
    które pożyczył mojej byłej znajomej. Do udzielenia kredytu wziął dane bez
    żadnej ich weryfikacji. Co więcej ta znajoma podała moje dane (jako osoby
    kontaktowej) bez mojej zgody i wiedzy. I co ?
    W tym wypadku również winne są procedury a właściwie ludzie, którzy je
    przygotowują. Ich należy brać za ucho a nie maszynę, która się zacięła czy
    smutnego urzędnika, który też pracuje jak automat - zgodnie z procedurą.
    --
    tytoos <at> faq.net.pl

  • 5. Data: 2002-02-14 10:26:14
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "Piwoqflove" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powołać gdy dostałem wyciąg z konta jakiejś osoby, której nie znam?
    > czy mogę (lub ta osoba) domagać się odszkodowania za zaistniałą sytuację?

    A na czym polega Twoja szkoda?!

    Marcin

  • 6. Data: 2002-02-14 15:46:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Muran"
> [...]
    > A jeśli koniecznie chcesz, to fakt zgłoś do GIODO ale nie do banku
    > bezpośrednio. Niech zajmą się nimi fachowcy :)

    w ub. tygodniu czytalem o tym ze agenci NN brali dane klientow ING-BSK na
    wydrukach komputerowych do domu. Jedna pani po rozwodzie z mezem, ktory
    takie cos do domu przyniosl zwrocila bankowi to co znalazla w domu. I co?
    Po pewnym czasie miala nalot policji, znalezli jeszcze jakies wydruki i
    jest oskarzona
    A w stosunku do banku zadnych konsekwencji nikt nie wyciaga. Bank uznal ze
    najlepsza obrona jest atak i go wykonal.
    Tak wiec jak nie chcesz klopotow to zniszcz wyciag
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-02-14 15:53:34
    Od: b...@p...onet.pl (Barman)

    Witaj blad,

    W Twoim liście datowanym 14 lutego 2002 (16:46:42) można przeczytać:

    > w ub. tygodniu czytalem o tym ze agenci NN brali dane klientow ING-BSK na
    > wydrukach komputerowych do domu.

    To chodziło o Nationale Nederlanden i Bank Śląski. Opisane to było w
    magazynie NIE

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 8. Data: 2002-02-14 17:56:38
    Od: "Piwoqflove" <p...@n...pl>

    mam do tego banku trzy sprawy - a wyciąg jest jedną z nich, chciałem go
    potraktowac jako asa w rękawie i wyciągnąć w razie potrzeby
    jeśli chodzi o wyciąg to nie ja poniosłem szkodę ale właściciele tego
    wyciągu (konta); z takiego kawałka papieru można się kilku rzeczy o
    właścicielu dowiedzieć

  • 9. Data: 2002-02-14 17:57:10
    Od: "Piwoqflove" <p...@n...pl>

    dokładnie

  • 10. Data: 2002-02-14 18:00:17
    Od: "Piwoqflove" <p...@n...pl>

    ja słyszałem sprawę CityBanku - kobieta zadeklarowała, że nie chce dostawać
    materiałów marketingowych do domu i pewnego dnia dostała kartkę na święta od
    banku; pozwała go i dostała odszkodowanie