  • 1. Data: 2002-02-13 20:55:17
    Temat: ja służbowo :)
    Od: "Szuwarek" <s...@w...pl>

    na początku przepraszam, bo problem był pewnie wałkowany razy kilka

    sytuacja:
    praca na umowę o dzieło, rachunek został podpisany, zgodnie z nim pracodawca powinien
    przelać wynagrodzenie na konto w ciągu 7 dni
    pracodawca nie zapłacił w terminie, do dziś spłynęło 50% sumy.
    Co z tym zrobić? Czy sąd pracy, czy cywilny? Który kodeks?

    Thanks from the mountain :) za odpowiedź.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-02-13 22:38:43
    Temat: Re: ja służbowo :)
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 13 Feb 2002, Szuwarek wrote:

    > Co z tym zrobić? Czy sąd pracy, czy cywilny?

    Sąd pracy to JEST sąd cywilny.

    > Który kodeks?

    KP + przepisy o postępowaniu w sprawach pracowniczych z KPC.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-17 19:49:50
    Od: "Szuwarek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Sąd pracy to JEST sąd cywilny.

    nie bij, nie znam się :)

    > KP + przepisy o postępowaniu w sprawach pracowniczych z KPC.

    dzięki serdeczne

    --
    Pozdrv!
    Andrzej