  • 11. Data: 2002-02-14 18:01:34
    Temat: Re: nie mój wyciąg...
    Od: "Piwoqflove" <p...@n...pl>

    do trzech razy sztuka - ile można siedzieć cicho i pozwalać po sobie jeździć

  • 12. Data: 2002-02-14 18:26:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piwoqflove"
    > ja słyszałem sprawę CityBanku - kobieta zadeklarowała, że nie chce
    dostawać
    > materiałów marketingowych do domu i pewnego dnia dostała kartkę na święta
    od
    > banku; pozwała go i dostała odszkodowanie

    1. to nie byl citibank (czgos akiego jak CityBank nie ma)
    2. kobieta nie zalozyla rachunku (nie wziela kredytu) wiec miala prawo
    upomniec sie o wycofanie swoich danych.
    3. w tamtej sytuacji nie bylo mowy o cudzych danych adresowych
    Wniosek - gadasz "od rzeczy" czyli nie na temat
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-02-15 16:25:46
    Temat: Re: nie mój wyci?g...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Feb 2002 22:55:54 +0100, w <3...@n...vogel.pl>,
    "Piwoqflove" <p...@n...pl> napisał(-a):

    > na jaki artykuł (prawo bankowe, ustawa o ochronie danych osobowych) mogę się
    > powołać gdy dostałem wyci?g z konta jakiej? osoby, której nie znam?
    > czy mogę (lub ta osoba) domagać się odszkodowania za zaistniał? sytuację?

    Na szczęście żadnego.