  • 1. Data: 2005-04-24 01:29:29
    Temat: nazwisko Otto von Faleknsteina
    Od: arnold <...@n...com>

    Prosze o podanie nazwiska i miejsca pracy osoby podpisujacej sie Otto
    von Falkenstein.

    Dziekuje.

  • 2. Data: 2005-04-24 05:04:19
    Temat: Re: nazwisko Otto von Faleknsteina
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "arnold" <...@n...com> napisał w wiadomości
    > Prosze o podanie nazwiska i miejsca pracy osoby podpisujacej sie Otto von
    > Falkenstein.

    Służe uprzejmie:

    Maria Curie - Squattowska
    Muzeum Misiów Pluszowych
    Bęcorka Duża, ul. Josifa Wisarionowicza 13

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-04-24 05:07:02
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Uzytkownik "arnold" <...@n...com> napisal w wiadomosci
    > Prosze o podanie nazwiska i miejsca pracy osoby podpisujacej sie Otto
    > von Falkenstein.
    >
    > Dziekuje.

    Jan Kowalski
    NSA, 7 wydzial Karny
    90-900 Ksiezyc

  • 4. Data: 2005-04-24 05:49:46
    Temat: OT było:[Re: nazwisko Otto von Faleknsteina]
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Pawcio napisał(a):

    > Jan Kowalski
    > NSA, 7 wydzial Karny
    > 90-900 Ksiezyc

    żle,
    na księzycu jest IX Wydział,
    VII jest na Marsie

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 5. Data: 2005-04-24 06:49:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    ROTFL!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-04-24 07:37:09
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 24 Apr 2005 07:07:02 +0200,
    Pawcio <1...@n...spamowcow> screamed:

    > Jan Kowalski
    > NSA, 7 wydzial Karny
    > 90-900 Ksiezyc

    Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że opublikowałeś jego dane osobowe
    bezprawnie? <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 09:36:36 user up 10591 days, 21:31, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If I knew what I was doing, it wouldn't be called "research".

  • 7. Data: 2005-04-24 07:42:00
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Artur M. Piwko najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

> [...]
    > Pawcio <1...@n...spamowcow> screamed:
    > Otto >> von Falkenstein.

    > Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że opublikowałeś jego dane osobowe

    a nawiasem mówiac sam-wiesz-kto najwidoczniej brał korepetycje u
    sam-wiesz-kogo

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2005-04-24 07:43:24
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Sun, 24 Apr 2005 07:07:02 +0200,
    > Pawcio <1...@n...spamowcow> screamed:

    > Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że opublikowałeś jego dane osobowe
    > bezprawnie? <:

    E tam ten wydział jest tak nieruchawy że jeżeli sam do nich nie pójde to nic nie
    zrobią;)

  • 9. Data: 2005-04-24 07:50:07
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > sam-wiesz-kogo
    >
    > --
    > Falkenstein

    Ja przepraszam ale to jakiś przytyk do mnie?Bo w życiu nie brałem korepetycji więc
    pytam;)

  • 10. Data: 2005-04-24 07:54:49
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Pawcio najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

> [...]
    > nawiasem mówiac sam-wiesz-kto najwidoczniej brał korepetycje u

    > Ja przepraszam ale to jakiś przytyk do mnie?Bo w życiu nie brałem

    nie chodzi o tegosam-wiesz-kogo tylko o tamtego sam-wiesz-kogo, ale nie
    tego sam-wiesz-kogo o którym myslisz, że o niego chodzi tylko o tego
    drugiego sam-wiesz-kogo

    --
    Falkenstein