  • 1. Data: 2004-10-10 14:55:47
    Temat: naprawa gwarancyjna telefonu komórkowego
    Od: "Adam" <g...@p...onet.pl>

    Witam !

    Szukam uregulowań prawnych dotyczących czasu naprawy telefonu (na gwarancji)
    w przypadku, gdy telefon oczekuje na części. Mój telefon marki
    Siemens, kupiony w salonie Era jest w autoryzowanym serwisie (RR Serwis). Na
    telefon czekam już 24-ty dzień roboczy. Czy mogę żądać nowego telefonu ?

    Jeśli ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem lub jest w stanie pomóc - z
    góry dziękuję.

    Adam

  • 2. Data: 2004-10-10 15:13:44
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna telefonu komórkowego
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Adam wrote:
> [...]
    > telefon czekam już 24-ty dzień roboczy. Czy mogę żądać nowego telefonu ?

    a co jest w warunkach gwarancji?

    KG

  • 3. Data: 2004-10-10 23:56:19
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Adam wrote:
> [...]
    > nowego telefonu ?
    >
    > Jeśli ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem lub jest w stanie pomóc

    w warunkach gwarancji masz wypisane co Ci przysluguje. Jesli jest tam osobny
    punkt ze po przekroczeniu pewnego terminu przysluguje Ci wymiana na nowy, to
    w takim razie mozesz tego sie domagac.

    --
    fi5h

  • 4. Data: 2004-10-11 07:40:40
    Temat: kontynuacja tematu na pl.misc.telefonia.gsm
    Od: "Adam" <g...@p...onet.pl>

    Temat kontynuuję na pl.misc.telefonia.gsm
    Autor wątku