  • 1. Data: 2004-10-10 15:10:52
    Temat: Akcje PKO
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    Witam może ktoś sie orientuje jak bedzie z akcjami PKO wiem ze sa jekieś
    zapisy i ze ludzie stoją nocami w kolejkach!! Czy ktoś przewiduje jak akcje
    będą stały na giełdzie czy pójda w góre. Warto inwestować w te akcje bo mam
    zamiar kupić troche????

  • 2. Data: 2004-10-10 15:52:26
    Temat: Re: Akcje PKO
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "KALI" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Warto inwestować w te akcje bo mam
    > zamiar kupić troche????

    Nie ta grupa - lepiej udaj sie na grupę bankową:-)

    HaNkA

  • 3. Data: 2004-10-10 17:02:33
    Od: "KALI" <t...@o...pl>

    a jest taka grupa??? jesli tak do jak sie nazywa??

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:ckblnu$qgl$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2004-10-10 17:26:55
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik KALI <t...@o...pl> w poscie news:9vpbkc.7hd.ln@192.168.0.1
    napisal, co nastepuje:

    > a jest taka grupa??? jesli tak do jak sie nazywa??

    pl.biznes.banki

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-10-10 19:36:26
    Od: "Robol" <s...@T...pl>

> [...]
    akcje
    > będą stały na giełdzie czy pójda w góre. Warto inwestować w te akcje bo

    Nikt na żadnej grupie- drogi przyjacielu- nie odpowie wprost, że to jest
    opłacalne. Gra na giełdzie jest dosyć specyficzna. Ktoś kto nie ma o tym
    pojęcia szybko wtopi pieniądze. A zawsze istnieje ryzyko -adekwatne do
    możliwości zysku. Im większa możliwość zysku tym większe ryzyko utraty
    gotówki. Informacje o giełdzie to grupa wgpw i www na temat.
    Osobiście gdybym dysponował większą gotówką wchodziłbym w to.

    Robol

  • 6. Data: 2004-10-11 00:26:46
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał:

    > Nikt na żadnej grupie- drogi przyjacielu- nie odpowie wprost, że to
    > jest opłacalne.

    e tam...
    w telewizorni mowili, ze "analitycy zgodnie przewiduja, ze w ciagu kilku
    miesiecy bedzie mozna zyskac 10-15%"

    --
    Psychik