  • 1. Data: 2004-10-10 14:27:29
    Temat: Zapłata kary [wyrok nakazowy]
    Od: "Gumbi" <g...@U...pl>

    Wiem, że o tym już sporo było, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje
    pytanie. Dostałem do zapłacenia grzywnę, wyrok nakazowy przyszedł w połowie
    czerwca i nie odwoływałem się w ciągu tych 7 dni. Z tego co się
    dowiedziałem archiwum, pytałem też w sądzie, trzeba czekać aż mi przyślą
    numer konta, na który trzeba wpłacić kasę. Ale jest już październik, a ja
    jeszcze nie dostałem. Za to co jakiś czas dostaje kolejne dokumenty z akt,
    jakieś orzeczenia z którymi już byłem zaznajamiany. Więc nie wiem, czy
    wszystko jest w porządku i nadal mam czekać na te konto, czy oni jeszcze
    cos z tym robią dalej? A może mogę iść do kogoś do sądu i samemu poprosić o
    numer - w takiej sytuacji muszą mi dać, czy raczej nie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-10 14:43:45
    Temat: Re: Zapłata kary [wyrok nakazowy]
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gumbi"
> [...]
    > cos z tym robią dalej? A może mogę iść do kogoś do sądu i samemu poprosić
    > numer - w takiej sytuacji muszą mi dać, czy raczej nie?

    Można wpłacić w kasie sądu lun na konto gdy należność jest przypisana w
    sądowej księdze należności.
    Należy iść do sekretariatu wydziału w którym wyrok zapadł, by sprawdzili czy
    jest już należność wpisana, podadzą numer kary dłużnika i z tym do okienka
    kasy i zapłacić.

    Marek

  • 3. Data: 2004-10-11 11:02:53
    Od: "Gumbi" <g...@U...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > jest już należność wpisana, podadzą numer kary dłużnika i z tym do

    Wielkie dzięki, bardzo mi pomogłeś.

    Pozdrawiam
    Gumbi