  • 11. Data: 2002-12-11 03:31:00
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3df66718$1@news.home.net.pl>, Andrzej i B. wrote:

    > Masz rację ale :
    > Kupujący, który nie zamierza korzystać z uprawnień gwarancyjnych, może
    > podnieść roszczenia z rękojmi wobec sprzedawcy. Postępowanie reklamacyjne w

    Ale on skorzystal z uprawnien gwarancyjnych. Jasne jest ze w momencie
    zgloszenia konkretnej wady zawsze (dla kazdej kolejnej wady) ma do wyboru
    gwarancje badz rekojmie, ale on tego wyboru dla tej wady juz dokonal i
    jest ona zalatwiana z tytulu gwarancji. Pytanie teraz czy moze on niejako
    przerwac bieg tej reklamacji i zglosic nastepna juz tym razem z tytulu
    rekojmi dla dokladnie tej samej wady? Zreszta nawet jesli moglby cos
    takiego zrobic to formalnie zgloszenie nastapilo 5 tygodni temu a ustawa
    dopuszcza skorzystanie z rekojmi w okresie miesiaca od wykrycia usterki.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2002-12-15 15:07:28
    Temat: Odp: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:k...@z...router...

    dla informacji podaje ,ze weszly od dziś nowe przepisy odn. praw konsumnta
    polecam poczytać ...

    Sandra

  • 13. Data: 2002-12-15 15:44:43
    Temat: Re: Odp: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <ati5jq$92b$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:
    > dla informacji podaje ,ze weszly od dziś nowe przepisy odn. praw konsumnta
    > polecam poczytać ...

    Dz. U. Nr 141, poz. 1176? Wydawało mi się że od pierwszego stycznia...
    Czytałem, ale muszę jeszcze przetrawić. Terminy zgłaszania wady są jakieś
    zawikłane.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2002-12-15 15:54:51
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <ati5jq$92b$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:
    > dla informacji podaje ,ze weszly od dziś nowe przepisy odn. praw konsumnta
    > polecam poczytać ...

    Pierwsze myślałem że chodzi o Dz. U. Nr 141, poz. 1176, ale ta wchodzi od
    pierwszego, wiec chyba Dz.U. Nr 129, poz. 1102?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2002-12-15 16:29:19
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > dla informacji podaje ,ze weszly od dziś nowe przepisy odn. praw konsumnta
    > polecam poczytać ...

    coś bliżej?

    KG

  • 16. Data: 2002-12-15 21:15:08
    Temat: Odp: Odp: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b...@z...router...

    > Pierwsze myślałem że chodzi o Dz. U. Nr 141, poz. 1176, ale ta wchodzi od
    > pierwszego, wiec chyba Dz.U. Nr 129, poz. 1102?

    zgadza się

    Sandra