  • 1. Data: 2002-12-10 14:08:47
    Temat: rekojmia a okres gwarancji
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,

    Kupilem monitor, na ktory udzielana jest trzyletnia gwarancja. Poniewaz nie
    jest on w pelni sprawy, postanowilem dokonac jego wymiany w ramach rekojmi. Na
    infolinii powiadomiono mnie jednak, ze w takim przypadku na nowy monitor bedzie
    obowiazywala tylko roczna gwarancja. Wydaje mi sie ze to jakas bzdura jednak
    wole sie upewnic. Przegladalem zarowno KC jak i FAQ by Gwidon (choc sprzed
    roku, moze nastapila aktualizacja?) ale nic na ten temat nie znalazlem. Na moj
    rozum to po wydaniu nowego towaru warunki jego gwarancji powinny byc takie same
    jak na ta rzecz, ktora kupilem.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    Ps. Jesli mozna to prosze o przeslanie kopii na moj adres k...@p...pl. Wiem
    ze to zawracanie glowy ale z newsow moge korzystac tylko przez bramke mailowa
    nie jest zbyt wygodne subskrybowanie nowej grupy na pare dni. Z gory dziekuje.